گزارش پاپایا از خلاء فرهنگ در بازار نوشت افزار؛

لوازم التحریر غربی، ابزاری برای تبلیغ فرهنگ بیگانه/ هویت ایرانی و اسلامی با خرید کالای ایرانی

25 شهريور 1395 ساعت 3:14

خرید لوازم التحریر ایرانی نه تنها باعث کمک به رشد فکری و تحصیلی دانش آموزان می‌شود بلکه باعث رونق اقتصادی و ایجاد شغل برای بسیاری از جوانان این مرز و بوم خواهد شد.


به گزارش پاپایا، با فرا رسیدن اخرین روزهای فصل تابستان و سه ماه تعطیلی، دانش‌آموزان خود را برای ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند و بازار خرید لوازم و التحریر و البسه داغ می شود به گونه ای که حتی پیاده روی خیابان های شهر نیز مرکزی برای فروش و نمایش کیف، کفش، لباس و لوازم التحریر می‌شود.
یکی از نکات مهمی که در زمینه نوشت‌افزارها در این سال ها مورد توجه قرار گرفته محتوا ظاهری و کالاهای بی کیفیت خارجی است چراکه هر روز شاهد واردات و تولید لوازم‌التحریرهای هستیم که تصاویر کاراکترها و شخصیت‌های همچون سیندرلا، بتمن و مرد عنکبوتی و این نوع از به اصطلاح ابر قهرمانان های خارجی بر آنها نقش بسته  و مغایر با فرهنگ اسلامی و ایرانی است.
 
لوازم التحریر غربی، مغایر فرهنگ اسلامی ایرانی
در همین رابطه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر ضرورت دقت والدین در انتخاب لوازم مورد استفاده کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: والدین باید با دقت و حساسیتی خاص نسبت به خرید لوازم التحریر و البسه دانش آموزان اقدام کنند چراکه استفاده از اجناس بی کیفیت چینی با تصاویری که مغایر فرهنگ اسلامی ایرانی هستند علاوه بر اینکه باعث آسیب جسمی در کودکان می‌شود موجب تخریب اعتقادی و آسیب های روحی نیز خواهد شد.
وی افزود: کشورهای غربی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست که از طریق سینما، موسیقی، تئاتر و حتی بازی‌های رایانه‌ای برای انحراف افکار کودکان، نوجوانان و جوان ایران تلاش می‌کنند و استفاده از لوازم التحریر و البسه ای که تصاویر شخصیت‌ها و کاراکترهای فرهنگ غربی در آن وجود دارد قدم گذاشتن در راهی است که دشمنان انقلاب را خوشحال می‌کند.
حجت الاسلام علی بامری با اشاره به اینکه دشمنان در صدد القای فرهنگ غربی توسط قوه بصری کودکان هستند، بیان کرد: در دنیای هنر هر تصویر نشان دهنده پیامی خاص است و به گفته دانشمندان، یک عکس و تصویر میتواند بیش از چندین کتاب اثرگذاری بصری داشته باشد.
 
تخریب روح و روان دانش آموزان با فرهنگ بیگانه
وی ادامه داد: گاهی دیدن یک عکس می‌تواند چنان اثر عمیقی بر روح  و روان کودک بگذارد که هیچ گاه از ذهن فرد پاک نشده و باعث ایجاد تفکرات نادرست و منفی در او شود، حال تصور کنید اثرات منفی این لوازم در دانش آموزانی که 9 ماه از سال را در مدرسه می‌گذرانند و هر روز در اطراف خود سیل عظیمی از تصاویر نامناسب را مشاهده کرده و با دوستان خود درباره این شخصیت ها صحبت می‌کنند به چه اندازه بزرگ است.
بامری خاطرنشان کرد: در این بین برخی از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی نیز اقدام به چاپ تصاویر شهدا و اسطوره‌های داستان‌های اسلامی و ایرانی بر روی لوازم التحریر کرده اند که می‌تواند اثری بسیار مثبت در زندگی اجتماعی و فردی کودکان و نوجوانان داشته باشد و باعث تربیت نسلی انقلابی و اسلامی شود.
وی در پایان تصریح کرد: اگر هر خانواده ایرانی درباره مزایای خرید کالاهای کشور خودمان آشنایی و بصیرت پیدا کند هیچ گاه به سمت کالاهای کشور های بیگانه نخواهد رفت چراکه استفاده لوازم التحریر ایرانی نه تنها باعث کمک به رشد فکری و تحصیلی دانش آموزان می‌شود بلکه باعث رونق اقتصادی و ایجاد شغل برای بسیاری از جوانان این مرز و بوم خواهد شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 424918

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424918/لوازم-التحریر-غربی-ابزاری-تبلیغ-فرهنگ-بیگانه-هویت-ایرانی-اسلامی-خرید-کالای

استال پرس
  https://www.estalpress.ir