رئیس کمیته امداد راسک؛

آغاز جشن عاطفه ها با شعار « مهر در انتظار همدلی »/ 13 پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت کمک های مردمی

25 شهريور 1395 ساعت 3:16

رئیس کمیته امداد راسک گفت: 13 پایگاه ثابت و سیار در بخش مرکزی شهرستان سرباز آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هستند.


عبدالقادر ایرندگانی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اهمیت کمک به مستمندان، اظهار کرد: جشن عاطفه ها از سنت های حسنه ای است که به عنوان برنامه ای ملی، همه ساله در آستانه فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس در سراسر کشور برگزار می شود تا مردم نوع دوست ایران اسلامی بتوانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.
وی افزود: امسال نیز جشن عاطفه ها با شعار « مهر در انتظار همدلی » در هفته آخر شهریور ماه و همچنین در روز ۸ مهر ماه سال جاری در سطح  شهرستان سرباز برگزار می‌شود.
رئیس کمیته امداد سرباز با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها امسال همزمان با سراسر کشور در 13 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام (ره) این شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی هستند، بیان کرد: برای برپایی این جشن ملی ۲۲ نیروی رسمی ، ۱۲ نیروی قراردادی و ۳۰ نفر نیروی افتخاری در مدارس و پایگاه های ثابت و سیار و مساجد به جمع آوری کمک های مردم خیر و نیکوکار می پردازند.
ایرندگانی خاطرنشان کرد: 3 پایگاه ثابت و 10 پایگاه سیار در  سطح میادین، پایگاه های بسیج، مساجد و مراکز نیکوکاری و در میعادگاه نماز جمعه آماده دریافت کمک های مردمی مردم نوع دوست و خیر شهرستان سرباز خواهند بود.
وی در پایان تصریح کرد: بعد از اتمام این مراسم ۷۰ درصد کمک های جمع آوری شده در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و 30 درصد باقی مانده نیز از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) برای رفع نیازهای مادی و تامین پوشاک و لوازم التحریر، در اختیار بیش از  یک هزار و ۷00 نفر از دانش آموزان نیازمند این شهرستان قرار می گیرد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 424919

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424919/آغاز-جشن-عاطفه-شعار-مهر-انتظار-همدلی-13-پایگاه-ثابت-سیار-آماده-دریافت-کمک-های-مردمی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir