رونالدو هم مثل شهرام محمودی کلاس نمی‌گذارد/ بازیکنانی به ریو رفتند که انتخاب لوزانو نبودند/ مثل برخی‌ها دنبال گرین‌کارت نیستم

2 مهر 1395 ساعت 11:40

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان گفت: حتی رونالدو هم مثل شهرام محمودی برای تیم ملی کشورش کلاس نمی‌گذارد و با وجود آسیب‌دیدگی برای پرتغال بازی می‌کند.


به گزارش پاپایا، علیرضا نادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره لیگ والیبال کشورمان اظهار داشت: در لیگ والیبال ایران، به جز پیکان باشگاه دیگری نداریم. یک باشگاه باید تیم‌های پایه داشته باشد وتنها به دنبال نتیجه‌گیری نباشد. اما در لیگ ایران تیم‌هایی حضور پیدا می‌کنند که تنها به دنبال بیزینس هستند و بعد از مدتی هم از والیبال می‌روند.

وی افزود: این که گفته می‌شود در والیبال ایران فساد وجود دارد حرف بسیار سنگینی است. من 2 سال از والیبال دور بودم و نمی‌دانم واقعا فساد وجود دارد یا خیر. البته من درباره وجود فساد و باندبازی در والیبال چیزهایی شنیده‌ام اما تا خودم نبینم نمی‌توانم به صراحت این مسئله را تایید کنم.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با انتقاد از بازیکنان فعلی تیم ملی تصریح کرد: متاسفانه بازیکنان تیم ملی در هیچ کدارم از اظهارنظرها یا مصاحبه‌هایشان یادی از من نمی‌کنند در حالیکه در زمان حضورم در تیم ملی به بسیاری از آنها کمک کردم. این که از من یاد نمی‌کنند یک دلیل بیشتر نمی تواند داشته باشد و آن هم ترسی است که از بازگشت من به تیم ملی دارند.

نادی درباره تغییرات مداوم در کادر فنی تیم ملی والیبال گفت: تغییر مداوم والیبال به هیچ عنوان خوب نیست. یک مربی باید زمان لازم را در اختیار داشته باشد تا بتواند موفق باشد. اگر کی‌روش توانسته در فوتبال ایران موفق باشد به این دلیل است که فرصت کافی داشته تا با زیر و بم فوتبال کشورمان آشنایی پیدا کند. اما در والیبال وضعیت به گونه‌ای دیگر است. به جرات می‌توانم بگویم بازیکنانی به ریو رفتند که انتخاب لوزانو نبودند. زمان حضور گاییچ در تیم ملی چنین اتفاقاتی رخ داده بود. ست‌کوویچ بازیکنانی را برای حضور در تیم ملی بزگرسالان به گاییج معرفی کرد و با همین بازیکنان در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کردیم و هشتم شدیم.

وی ادامه داد: در ابتدا فکر می‌کردم لوزانو شخصیتی شبیه ولاسکو دارد اما در مسائل فنی اشتباهات زیادی داشت و در حالی که در المپیک ریو می‌توانسیتم لهستان را شکست بدهیم اما با تعویض‌های اشتباهی که انجام داد باخت تیم ایران رقم خورد. باید مربی بیاوریم که بتواند در تیم ملی مدیریت کند که تنها ولاسکو چنین شرایطی داشت.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با اشاره به حداحافظی موقت شهرام محمودی از تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: کلاس گذاشتن برای تیم ملی معنا ندارد و یک بازیکن باید برای حضور در تیم ملی از جان مایه بگذارد. حتی رونالدو هم مثل شهرام محمودی برای تیم ملی کشورش کلاس نمی‌گذارد و با وجود آسیب‌دیدگی برای پرتغال بازی می‌کند. به نظر من بازیکنانی مثل شهرام محمودی را نباید به تیم ملی راه بدهند. متاسفانه برخی‌ها والیبالیست‌ها تنها به دنبال گرین‌کارت هستند در حالی که من هیچ وقت به دنبال این مسائل نبودم و برای همیشه در کشورم می‌مانم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 425110

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425110/رونالدو-هم-مثل-شهرام-محمودی-کلاس-نمی-گذارد-بازیکنانی-ریو-رفتند-انتخاب-لوزانو-نبودند-برخی-ها-دنبال-گرین-کارت-نیستم

استال پرس
  https://www.estalpress.ir