حضور معاون رییس جمهور با یک سال تاخیر در سیستان و بلوچستان

پس از گذشت یک سال از وعده حضور معاون رییس جمهور در مراسم زنگ مهر و مقاومت شامگاه جمعه محمد باقر نوبخت وارد زاهدان شد.

3 مهر 1395 ساعت 14:15


به گزارش پاپایا، به نقل از دادمردان، در حالی استاندار سیستان وبلوچستان سال گذشته در اکثر جلسات خود از حضور معاون رییس جمهور در اغاز سال تحصیلی ۹۴-۹۵ خبر میداد که این مسئول با یک سال تاخیر در سال تحصیلی ۹5-۹6  به این استان رسید.
محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه شامگاه جمعه 2مهر1395  وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد و مورد استقبال استاندار، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، و دیگر مسئولان استانی قرارگرفت وی در همان شب به همراه مسؤولان استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهید غلامرضا سرگلزایی از خانواده این شهید دلجویی کرد.
صبح امروز نیز وی پس از حضوردر مناطق حاشیه شهر زاهدان و افتتاح مجتمع حيات طيبه در مراسم محوري زنگ مهر و مقاومت شرکت و از آنجا برای حضور در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت عازم سراوان شد.
نوبخت در بدو ورود به زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه روز یکشنبه بررسی برنامه ششم توسعه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، این سفر فرصت مناسبی را برای بررسی و بازنگری در برنامه پنج سال آینده توسعه سیستان و بلوچستان فراهم می کند.
باهمه این تفاسیر معاون رییس جمهور پس از یک سال به استان سیستان و بلوچستان رسید امید است که وعده ها و قول های وی برای توسعه استان با تاخیرات چند ساله روبه رو نشود.


کد مطلب: 425144

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425144/گذشت-یک-سال-وعده-حضور-معاون-رییس-جمهور-مراسم-زنگ-مهر-مقاومت-شامگاه-جمعه-محمد-باقر-نوبخت-وارد-زاهدان

استال پرس
  https://www.estalpress.ir