در یادواره شهدای دانش آموز عنوان شد؛

لزوم هوشیاری دانش آموزان در جنگ نرم دشمنان / شهدا با گذشت از جان به بالاترین درجه کمال رسیدند

6 مهر 1395 ساعت 11:33

به مناسبت هفته دفاع مقدس و حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدای عظیم الشان دفاع مقدس، مراسم گرامی داشت شهدا در قالب یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان سرباز برگزار شود .


به گزارش پاپایا، این مراسم با حضور مسئولین ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی شهرستان سرباز و جمع کثیری از دانش آموزان بسیجی دبیرستان آل رسول راسک برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سرهنگ محسن ادبی اردکانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا به عنوان انسان های هنرمندی هستند که به بالاترین درجه کمال رسیده و به سطح رسیده اند که توانستند  انتخاب درستی برای بهره مندی از دنیا و آخرت داشته باشند و در دنیا با فرار از گناه قدم در راه مبارزه حق علیه  باطل  گذاشتند و در آخرت بر سفره الهی میهمان شوند .
وی خطاب به دانش آموزان ایران اسلامی گفت: یکی از بهترین ویژگی هی دانش آموزان خوب و با اخلاق دوران دفاع مقدس، بدست آوردن همه خوبی ها, علم, معرفت، اندیشه و هنر زیبای اسلامی ایرانی بود که شما آینده سازان انقلاب اسلامی نیز باید باید الگو گرفتن از سیره و رفتار شهدای دانش آموز 8 سال جنگ تحمیلی و دوران انقلاب از خوبی های دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی استفاده کنید و بدنبال تحقیق و پژوهش های اثر گذار در زندگی فردی و اجتماعی خود باشید.
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز با اشاره به جایگاه ویژه دانش آموزان در پیروزی انقلاب واسلامی و جن تحمیلی، بیان کرد: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین كننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه ها و تقدیم بیش از 36000 شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی ادا کردند.
وی عنوان کرد: فضای امروز جامعه نسبت به زمان جنگ تغییر کرده و اینک وظیفه شما دانش آموزان این است که  با درس خواندن و رسیدن به بالاترین جایگاه های علمی و انسانی، پرچم  کشور عزیزمان را که شهیدان با نثار خون خود در دستان شما به امانت گذاشته اند در بلند ترین قله های عزت و افتخار به اهتزار در بیاورید.
وی در پایان با اشاره به جنگ نرم دشمنان و لزوم آمادگی در مقابل هجوم فرهنگ بیگانه، تصریح کرد: در ایام پس از جنگ تحمیلی، بسیج دانش آموزی به عنوان میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه نوجوانان دانش آموز از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی، عرصه دیگری از حیات خویش را به نمایش گذاشت و اینک شما آینده سازان ایران نیز باید در این جنگ نرم با استفاده از فرهنگ بسیج، مقاوت کرده و اجازه ورود فرهنگ بیگانه به خانه های خود را ندهید.
در پایان این مراسم از خانواده شهید عمران زرنما تقدیر شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 425192

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425192/لزوم-هوشیاری-دانش-آموزان-جنگ-نرم-دشمنان-شهدا-گذشت-جان-بالاترین-درجه-کمال-رسیدند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir