مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان؛

کوله بر باید از بازارچه های رسمی کالا وارد کند/ فرهنگ سازی و پیشگیری از قاچاق باید

8 مهر 1395 ساعت 11:27

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: کوله بر باید از بازارچه های رسمی کالا وارد کند.


به گزارش پاپایا، به نقل از دادمردان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در جلسه هماهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار اظهار داشت:  کوله بر باید از بازارچه های رسمی کالا وارد کند  چرا چون هدف  از راه اندازی بازارچه های مرزی کمک به مرزنشینان است.
سید مرتضی مدنی فدکی با بیان اینکه میزان موفقیت و تلاش همه حوزه ها در زمینه اقتصاد مقاومتی باید بررسی شود، ادامه داد: آموزش، فرهنگ سازی و پیشگیری از قاچاق باید بیشتر انجام و بررسی ها درباره اقدامات انجام شده صورت گیرد.
وی افزود: هدف اصلی از ایجاد منطقه آزاد ورود مواد اولیه، تبدیل و فرآوری آن و ایجاد تولیدات و صادرات محصولات به مناطق دیگر است و اشتغال در مناطق آزاد مهم ترین موضوع است وتجارقانونی در مناطق آزاد باید با آرامش کار خود را انجام دهند.
وی تصریح کرد: باید برخورد تعزیرات حکومتی با قاچاق در آخرین مرحله باشد و قبل از آن سایر دستگاه ها از جمله دستگاه های تبلیغی اقدام به فرهنگ سازی و پیشگیری کنند و ما باید به دلیل خاص بودن استان بیش از دیگر استان ها کار تبلیغی انجام دهیم .
مدنی فدکی گفت: یکی از راه های ورود بیوتروریسم به کشور قاچاق مواد خوراکی، میوه و لوازم آرایشی و بهداشتی است  و این  در حالی است  که طبق مصوبه هیئت دولت ورود فقط 4 میوه به کشور شامل موز، انبه، نارگیل و آناناس مجاز است.


کد مطلب: 425258

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425258/کوله-باید-بازارچه-های-رسمی-کالا-وارد-کند-فرهنگ-سازی-پیشگیری-قاچاق

استال پرس
  https://www.estalpress.ir