امام جمعه موقت سرباز؛

ترس از کودکان بیگناه نشانه ضعف دشمنان اسلام است/ملت اسلامی باید علیه کودک‌کشی از غزه تا یمن بپاخیزد

9 مهر 1395 ساعت 13:51

امام جمعه موقت شهرستان سرباز با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کشی اسرائیل در فلسطین، اظهار کرد: برای مقابله با کودک کشی در غزه و یمن باید ملت های جهان اسلام باهم متحد شوند.


به گزارش پاپایا، حجت الاسلام علی رضا جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته سرباز با اشاره به  روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، اظهار کرد: ملت های مسلمانان و کشورهای اسلامی نباید در برابر جنایاتی که رژیم صهیونیستی در قبال کودکان و زنان بی گناه نوار غزه مرتکب می شود، ساکت باشد.
وی افزود: نسل کشی رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم و سکوت کامل کشورهای غربی، عربی و سازمان های بین المللی انجام می شود.
امام جمعه موقت شهرستان سرباز با بیان این مطلب که آل سعود که خود را مسلمان میدانند از اسرائیل بدتر هستند، بیان کرد: رژیم فاسد آل سعود نه تنها برای کمک به مردم بیگناه فلسطین قدمی بر نمی دارند بلکه با حمایت از داعش باعث قتل عام بسیاری از مسلمانان شده و خود نیز در یمن دست به کشتار زنان و کودکان می زنند.
وی خاطرنشان کرد: ترس دشمنان اسلام از کودکان بیگناه نشانه ضعف آنان است و اگر ملت های مسلمان باهم یک دل و یک صدا شوند هیچ دشمنی نمی تواند به آنان آسیب برساند.
جعفری در پایان با تاکید بر این مطلب که کشتار کودکان و زنان بیگناه در هیچ دین و فرهنگی پذیرفته نیست، تصریح کرد: اسرائیل وقتی می بیند که زاد و ولد در فلسطین زیاد است و جمعیت آنها در حال افزایش است، احساس خطر کرده و دست به یک کشتار دسته جمعی وحشیانه میزند که در طول 6 دهه گذشته ادامه داشته  در واقع یک نسل کشی بزرگ است.
 
انتهای پیام/
 
 
  
 
 


کد مطلب: 425280

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425280/ترس-کودکان-بیگناه-نشانه-ضعف-دشمنان-اسلام-ملت-اسلامی-باید-علیه-کودک-کشی-غزه-یمن-بپاخیزد

استال پرس
  https://www.estalpress.ir