جانشین فرماندهی نیروی انتظامی سرباز؛

نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت جامعه/ ایجاد امنیت با مشارکت مردم و همه بخشهای اجتماع میسر است

9 مهر 1395 ساعت 15:40

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سرباز گفت: امنیت به تنهایی محصول یک نهاد یا سازمان خاص نیست و باید همه بخش های اجتماع و مردم برای تامین آن مشارکت کنند.


به گزارش پاپایا؛  سرگرد ابوالقاسم صفر نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه راسک با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: ایجاد امنیت پایدار تنها با همکاری ملت و سازمان های مربوطه ایجاد خواهد شد که به همین دلیل شعار امسال هفته نیروی انتظامی  همه با هم برای امنیت و آرامش انتخاب شده تا یاد آور این موضوع مهم باشد.
وی افزود: امنیت به تنهایی محصول یک نهاد یا سازمان خاص نیست بلکه عمده تامین امنیت بر عهده خود مردم است و در واقع مردم تولیدکننده امنیت هستند و نیروی انتظامی از این امنیت شکل گرفته توسط مردم، حفاظت می‌کند.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سرباز مهمترین ابزار ایجاد نظم و امنیت در جامعه را قانون پذیری دانست و بیان کرد: با برقراری نظم و امنیت در جامعه رشد ، پیشرفت در تمام زمینه ها ایجاد می شود.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: در مقابله با تهاجم فرهنگی آحاد مردم با نیروهای انتظامی در یک سنگر هستند که در این زمینه معلمان ، اساتید دانشگاه و رسانه های جمعی به عنوان افسران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه سنگین تری دارند چراکه باید با آموزش و فرهنگ سازی درست در جامعه، مردم را هوشیار کنند.
وی در پایان تصریح کرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی این است که نه تنها پلیس ما همانند کشورهای غربی، ابزار دست حاکمیت برای اعمال فشار نیست بلکه نیرویی مردمی و ولایت مدار است که درصدد ایجاد آرامش و امنیت روانی و اجتماعی در حوزه های مختلف برای آحاد مردم است.
 انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 425284

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425284/نیروی-انتظامی-حافظ-نظم-امنیت-جامعه-ایجاد-مشارکت-مردم-همه-بخشهای-اجتماع-میسر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir