معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان،

برپایی تکیه عزا در دادگستری کل استان/ زنده نگه داشتن نام حسین(ع) ضامن ثبات ارکان نظام

13 مهر 1395 ساعت 11:45

معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری از برپایی تکیه عزا به مدت13 شب در دادگستری کل استان خبر داد.


به گزارش پاپایا، حجت السلام غلامرضا نجفی در گفت و گو با دادمردان، اظهار داشت:  زنده نگه داشتن یاد و نام حسین(ع) ضامن ثبات ارکان نظام مقدس اسلامی است.
معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، با اشاره به برپایی تکیه عزاداری در دادگستری کل استان، ادامه داد: از شب گذشته به مدت13 شب مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) از نماز مغرب و عشا در تکیه عزاداری واقع در دادگستری کل استان سیستان وبلوچستان  برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه این مراسم ویژه کارکنان دستگاه قضا و خانواده هایشان برگزار می شود، افزود: در این مراسم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رثای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) با سخنرانی، مداحی و سینه‌زنی به عزاداری خواهند پرداخت و در پایان نیز عزاداران مهمان سفره حسینی هستند.
حجت السلام نجفی در پایان گفت: این مراسم از 11 مهرماه جاری آغاز و تا 24 مهر ادامه خواهد داشت واین مراسم با سخنرانی  و مداحی مداحان اهل بیت(ع) دعوتی از مشهد مقدس همراه خواهد بود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 425374

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425374/برپایی-تکیه-عزا-دادگستری-کل-استان-زنده-نگه-داشتن-نام-حسین-ع-ضامن-ثبات-ارکان-نظام

استال پرس
  https://www.estalpress.ir