انتشار تصویری جدید از هوآوی Mate 9

22 مهر 1395 ساعت 19:11

شرکت هوآوی طی هفته های آینده، جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات و گزارش های زیادی درباره این گوشی که هوآوی Mate 9 نام دارد شنیده ایم. اما امروز تصویر رندر تازه ای از این گوشی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد مدل های مسطح و خمیده ای از این گوشی را عرضه کند.


به گزارش پاپایا، بر همین اساس، به نظر می رسد مدل خمیده شباهت زیادی به گلکسی نوت 7 سامسونگ دارد. این تصویر از سوی کاربر معروف توییتر، با حساب کاربری evleaks منتشر شده است. این کاربر تا پیش از این نیز بارها اطلاعات درستی درباره محصولاتی که هنوز رونمایی نشده اند ارائه کرده است. در گزارشی که همراه با این تصویر منتشر شده گفته شده که تنها یک مدل از این دو در خارج از چین عرضه می شود.

گفته شده مدل مسطح دارای نمایشگر فول اچ دی است و احتمالا این همان مدلی است که هوآوی در خارج از چین عرضه می کند. مدل دیگر دارای نمایشگر خمیده QHD است و احتمالا فقط مخصوص چینی ها است. همچنین گفته شده که این گوشی از قابلیت واقعیت مجازی گوگل daydream نیز پشتیبانی می کند.

گوشی هوآوی Mate 9 به احتمال زیاد دارای پردازشگر Kirin 960 با هشت هسته، شش گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین، دوربین دوگانه بیست مگاپیکسلی لایکا از دیگر مشخصات آن است. همچنین، برخی شایعات حاکی از مجهز بودن آن به اسکنر عنبیه چشم هستند.

هوآوی در تاریخ سوم نوامبر امسال در شهر مونیخ رویدادی برگزار می کند و به احتمال زیاد، پرچمدار جدیدش را نیز در همین مراسم معرفی خواهد کرد.
 
 
1  
 
منبع: ubergizmo  


کد مطلب: 425482

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425482/انتشار-تصویری-جدید-هوآوی-mate-9

استال پرس
  https://www.estalpress.ir