توصیه می کنم دوستان یک بار مصاحبه بنده در خصوص تقسیم استان را بخوانند/ مواضع گروه های وهابی مشخص است/ گله من از جریان های داخلی است

30 مهر 1395 ساعت 12:49

محمد نعیم امینی فرد گفت: برخی جریانات به دنبال ایجاد تنش های مذهبی و قومی در منطقه هستند.


به گزارش پاپایا، به نقل از دادمردان، در روزهای گذشته اظهار نظر دکتر محمد نعیم امینی فرد نماینده  مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه تقسیم استان به نفع استان خواهد بود، با واکنش های تند و موضع گیری های برخی جریان های انحرافی در شبکه های مجازی مواجه شده است.
 
برخی جریانات وهابی به دنبال تفرقه و تخریب وحدت هستند
در همین رابطه محمد نعیم امینی فر در گفت و گو با خبرنگار دادمردان، با گلایه از موضع گیری های که برخی افراد در فضای مجازی کردند، اظهار داشت: همواره مواضع و تفکرات جریان های تندرو و وهابی که به دنبال برهم زدن امنیت و وحدت میان اقوام هستند روشن است اما در این میان گلایه من از افرادی است که خود در داخل استان زندگی می کنند.
وی افزود: بسیاری از سخنان و موضع گیری ها نشان دهنده این حقیقت بود که دوستان نه تنها مصاحبه من را نخوانده اند بلکه بر اساس بیانات شفاهی برخی جریانات موضع گیری کرده اند.
نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان و فنوج در مجلس شورای اسلامی با درخواست از مخالفان برای مطالعه درست مصاحبه منتشر شده، تاکید کرد: اگر دوستان به درستی مصاحبه من را مطالعه میکردند به حقیقت ماجرا پی می بردند و پس از آن همانگونه که نماینده مردم می تواند اظهار نظر کند آناننیز می توانند نظرات خود را عنوان کنند.
وی ادامه داد: بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی برای توسعه استان و برای ارائه خدمات هر چه بهتر  فکر می کنیم باید مطالعاتی انجام گیرد که به نفع مردم و استان باشد.
 
هیچ گاه موضوع حذف نام بلوچستان مطرح نبوده است
امینی فر با رد ادعای حذف نام بلوچستان، خاطرنشان کرد: نه در مصاحبه جدید و نه در سخنان گذشته من به هیچ عنوان ‌بحث حذف نام بلوچستان در میان نبوده و این تهمت ناروایی است که برخی جریانات به من زده اند و هم اکنون نیز این بحث را باز گذاشته ایم تا گروه های مرجع و گروه های مختلف اجتماعی در این باب نظر دهند.
وی در پایان با اشاره به موضع گیری های برخی گروه های افراطی، تصریح کرد: اقدامات و سخنان این افراد در جهت ایجاد تنش های مذهبی و قومی در منطقه بوده و ما با جدیت به این موضع گیری اعتراض داریم.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 425642

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425642/توصیه-می-کنم-دوستان-یک-بار-مصاحبه-بنده-خصوص-تقسیم-استان-بخوانند-مواضع-گروه-های-وهابی-مشخص-گله-جریان-داخلی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir