رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان؛

حضور ووشوکاران سربازی در مسابقات قهرمانی استان

30 مهر 1395 ساعت 14:40

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: ووشوکاران شهرستان سرباز برای رقابت با سایر ووشوکاران جنوب سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی استان حضور خواهند داشت.


 عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار پاپایا، با اعلام این خبر، اظهار داشت: دهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی استان سبک نن شائولین جوان با حضور چشمگیر ورزشکاران سربازی در شهرستان ایرانشهر برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این دوره از رقابت ها در ۲ سبک تالو و ساندا انجام می شود ادامه داد: مسابقات ووشو قهرمانی استان با حضور ووشوکاران شهرستان های زاهدان، خاش، سراوان، سیب و سوران، چابهار، سرباز و نیکشهر برگزار می شود که با توجه به آمادگی خوب این ورزشکاران، شاهد ارتقا کیفی این دوره از مسابقات خواهیم بود.
رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این دوره از رقابتها یادواره شهید مولوی جنگی زهی و شهدای وحدت می باشد که با حضور هشت شهرستان، ۱۲ تیم و ۱۴۰ فایتر در چهار رده سنی در ورزشگاه شهیدچمران ایرانشهر انجام می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ووشوی سیستان و بلوچستان در طی سال های اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده به طوری که کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات ملی و بین المللی گواه آن است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 425664

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425664/حضور-ووشوکاران-سربازی-مسابقات-قهرمانی-استان

استال پرس
  https://www.estalpress.ir