مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سرباز؛

بصیرت چراغ راهنمایی برای نجات از گرد و غبار فتنه ها/ داعش میوه تلخ درخت تفرقه است

5 آبان 1395 ساعت 1:57

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهرستان سرباز گفت: اگر ما بصیرت لازم را نداشته باشیم در گرد و غبار فتنه ها و شبهات راه گم کرده و به سوی دشمنان جذب خواهیم شد.


سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی و بصیرت افزایی با موضوع وهابیت شناسی، اظهار کرد: در این کارگاه با استفاده از اساتیدی چون حجت الاسلام طهرانی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان، مباحثی از قبیل «جریان شناسی وهابیت و سلفی گری» و «آثار و پیامدهای تکفیر در جهان اسلام و تکلیف ما در برابر آن»  برای علمای اهل سنت و معلمان شهرستان سرباز مطرح شد.
وی افزود: وهابیت و جریان تکفیر برای جهان اسلام مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است تا جایی که داعش، این میوه تلخ درخت تفرقه در جای جای جهان اسلام دست به کشتار و جنایت زده است.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهرستان سرباز هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با تاریخچه و همچنین اندیشه های وهابیت دانست و بیان کرد: یکی از برنامه های ویژه بسیج طلاب و روحانیون برگزاری این گونه کارگاه‌هاست چراکه این نشست ها سبب بالا رفتن بینش و بصیرت در بین نخبگان جامعه شده و موجب وحدت بیشتر بین امت اسلامی می شود.
وی عنوان کرد : این کارگاه در راستای تقویت هر چه بیشتر اندیشه محوری در بین  طلاب اهل سنت و معلمان مدارس شهرستان سرباز و به منظور آشنایی با موضوعاتی همچون شناخت فرقه‌های انحرافی، مباحث قرآن و اخلاق، جنگ نرم و راهکارهای مقابله با آن و شناخت عرفان های کاذب و راه های مقابله با تفرقه افکنی دشمنان برگزار شد.
 حسینی به تاکید بر اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد زمینه های تفرقه افکنی و نابودی اسلام هستند، خاطرنشان کرد: مذاهب‌های ساختگی از جمله وهابیت، تکفیری‌ها و جبهه القائده با هدف تفرقه‌افکنی بین امت اسلامی ایجاد شده و باید علما و نخبگان جامعه با استفاده از موقعیت های مختلف مسلمانان را برای خنثی‌کردن فتنه های دشمنان هوشیار کنند.
وی در پایان بصیرت را مانند چراغی در گرد و غبار فتنه ها و شبهات دانست و تصریح کرد: اگر ما بصیرت لازم را نداشته باشیم در گرد و غبار فتنه ها و شبهات راه گم کرده و به سوی دشمنان جذب خواهیم شد چراکه بصیرت مانند چراغی روشن و راهنمایی ویژه ما را از انحراف حفظ می کند و کمک می کند تحلیل درست و صحیح از وقایعی که پیرامون ما اتفاق می افتد داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
 
 
 


کد مطلب: 425755

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425755/بصیرت-چراغ-راهنمایی-نجات-گرد-غبار-فتنه-داعش-میوه-تلخ-درخت-تفرقه

استال پرس
  https://www.estalpress.ir