بدنسازی ستاره‌های استقلال زیرنظر قهرمان دوومیدانی! +عکس

5 آبان 1395 ساعت 17:20

قهرمان سابق دو و میدانی معتقد است بدنسازی در فوتبال ایران استاندارد نیست.


 به گزارش پاپایا، دو فوتبالیست استقلالی، این روزها سخت تمرین می‌کنند تا قدرت بدنی خود را افزایش دهند.
مدتی است بختیار رحمانی و میلاد میداودی، بازیکنان فعلی و اسبق استقلال تهران، زیرنظر پیمان رجبی، مربی با دانش بدنسازی کشورمان، مشغول تمرین هستند.
قهرمان سابق دو سرعت کشورمان در همین خصوص به خبرنگار برنا گفت: فوتبالیست‌های زیادی نزد من می‌آیند تا تمرینات بیشتری در زمینه بدنسازی داشته باشند. این مساله به خاطر این است که در فوتبال به بدنسازی اهمیت داده نمی‌شود و شما خودتان در بازی‌ها شاهدید که فوتبالیست‌ها با شروع نیمه دوم دچار افت جسمانی می‌شوند. اینکه بیشتر گل‌های لیگ ما در نیمه دوم زده می‌شود بیشتر به دلیل کاهش قوای بدنی فوتبالیست‌هاست.

رجبی ادامه داد: در ایران زمان زیادی برای بدنسازی تیم‌های فوتبال صرف می‌شود اما متاسفانه نتیجه و خروجی مثبتی ندارد. بهتراست باشگاه‌های فوتبال به مساله بدنسازی بیشتر توجه کنند چراکه یکی از دلایل مهم افت کیفیت در فوتبال ما قدرت بدنی پایین فوتبالیست‌هاست. درسطح استاندارد فوتبال، یک فوتبالیست باید در کمترین حالت 12کیلومتر بدود اما در ایران بهترین حالت دوندگی یک فوتبالیست حتی به12کیلومتر هم نمی‌رسد!
مربی بدنسازی کشورمان در خصوص اینکه حضور دو بازیکن استقلالی، نشان می‌دهد او استقلالی است، گفت: من تمام بازیکنان فوتبال ایران را دوست دارم اما مهدی طارمی و حسین ماهینی را بیشتر، چون ایندو همشهری من هستند! اتفاقا مدتی پیش هم حسین ماهینی نزد من تمرین می‌کرد. من خیلی اهل فوتبال نیستم و فقط از تیم بارسلونا طرفداری می‌کنم! بسیار خوشحالم که فوتبالیست‌ها به من اعتماد دارند و برای تمرینات بدنسازی به من مراجعه می‌کنند.
منبع:برنا


کد مطلب: 425765

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425765/بدنسازی-ستاره-های-استقلال-زیرنظر-قهرمان-دوومیدانی-عکس

استال پرس
  https://www.estalpress.ir