امام جمعه اهل سنت پیشین؛

دشمنان به دنبال نابودی وحدت و برادری میان مذاهب اسلامی هستند

8 آبان 1395 ساعت 11:45

امام جمعه اهل سنت پیشین گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال نابودی وحدت و برادری میان مذاهب اسلامی هستند.


به گزارش پاپایا، فرمانده سپاه شهرستان سرباز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با مولوی نظام الدین روانبد امام جمعه اهل سنت پیشین دیدار کرد.
 

 
شهرستان سرباز الگوی برای وحدت مذاهب در کشور است
سرهنگ خدارحم سارانی در این نشست صمیمی با تاکید بر اینکه شیعه و سنی همواره برادرانه در کنار هم زندگی می کنند، اظهار کرد: زندگی شیرین با حفظ حرمت، آداب و رسوم و اعتقادات اهل سنت و شیعه در استان سیستان و بلوچستان از افتخارات مهم است  که می‌تواند الگوی خوبی برای همه مردم کشورمان باشد.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشورهای همسایه و مرزهای منطقه و کشور، تصریح کرد: امروز باید بیش از پیش وحدت ، همدلی و همزبانی خود را حفظ کنیم و همواره روی این موضوع مهم پافشاری کنیم چراکه قرآن ، قبله و پیامبر ما یکی است و خوشبختانه در طول تاریخ جمهوری اسلامی هیچ مشکلی بین شیعه و سنی وجود نداشته و نخواهد داشت.
فرمانده سپاه شهرستان سرباز در پایان با اشاره به اینکه ملت شریف ایران در سایه ولی فقیه امر مسلمین ، مقام معظم رهبر ی با وحدت و صمیمیت زندگی می‌کنند، بیان کرد: همه ملت ایران از هر قوم، دین و مذهبی که باشند از دوستداران رهبر معظم انقلاب هستند و از دیدگاه های مقام معظم رهبری حتی به اندازه یک بند انگشت عبور نخواهند کرد.
 
 

 
شبکه های ماهواره ای به دنبال ایجاد شکاف و دودستگی در میان امت اسلامی هستند
در ادامه این دیدار مولوی نظام الدین روانبد بیان کرد: باید گفت که بهترین حسن اتحاد و مهربانی در کشوراین است که مردم در مقابل استکبار جهانی بایستند و با وحدت و اتحاد مراقب توطئه های دشمنان باشند و همواره  با تفاهم و توجه به شرایط جهانی، به یکدیگر کمک نمایند.
 وی افزود: همه مذاهب اسلامی میدانند که در دین اسلام نژاد ، قوم و زبان هیچ اهمیتی ندارد و تنها چیزی که برای اسلام مهم است داشتن تقوا و عدالت می باشد.
امام جمعه اهل سنت پیشین با اشاره به برخی از شیطنت های دشمنان انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد : متاسفانه این روزها شاهد این هستیم که در برخی از شبکه های ماهوارها اشخاصی خودفروخته به دنبال جدایی اهل سنت و شیعه هستند اما این مزدوران استکبارجهانی و وهابیت نمی‌دانند که این جدایی امکان پذیر نیست چرا که همه ما ایرانی و زیر یک پرچم و نظام واحد زندگی می کنیم و همواره به مسلمان و ایرانی بودن خود افتخار می کنیم .
وی در پایان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و برادری در میان همه اقوام، تصریح کرد: اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان سرباز زبانزد کشور است و همیشه این اتحاد و برادری مذاهب در این منطقه باعث ناامیدی و یاس دشمنان اسلام شده است.
 
انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 425823

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425823/دشمنان-دنبال-نابودی-وحدت-برادری-میان-مذاهب-اسلامی-هستند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir