به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در سرباز برگزار شد+تصاویر

11 آبان 1395 ساعت 11:35

در راستای نهادینه نمودن و توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل ،دوره آموزشي آشنايي با اصول و مباني پدافند غير عامل در دبیرستان کار و دانش علامه طباطبایی راسک برگزار شد.


به گزارش پاپایا، به همت بسیج دانش آموزی شهرستان سرباز، کلاس آموزشی پدافند غیر عامل با هدف ایجاد آمادگی و ارتقاء سطح دانش، دانش آموزان در زمینه اصول پدافند غیر عامل و فرهنگ سازی و نهادینه کردن پدافند غیر عامل در بین همه اقشار جامعه در دبیرستان کار و دانش علامه طباطبایی راسک برگزار شد.
 
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان سرباز در حاشیه این دوره آموزشی به خبرنگار ما گفت: کلاس آموزشی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران به مدت 2 ساعت و در جهت بالا بردن سطح علمی و آموزشی دانش آموزان و معلمان مدارس شهرستان سرباز در مواقع اضطراری و آمادگی هرچه بیشتر همه اقشار جامعه در برابر هرگونه تهدیدات دشمنان برگزار شد.
حسین داوطلب افزود: شرکت کنندگان در این دوره با مباحثی همچون، تعاریف و اصلاحات پدافند عامل و غیر عامل، انواع دفاع غیر عامل و اهمیت آن، نظریه های استراتژیک و اهمیت و لزوم توجه به دفاع غیر عامل، تاریخچه پدافند غیر عامل و چگونگی همکاری دانش آموزان با دستگاه های امدادی و پزشکی آشنا شدند.
 

 

 

 

 

 

 

 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 425890

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425890/کارگاه-آموزشی-پدافند-غیر-عامل-سرباز-برگزار-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir