رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرباز؛

هیمنه آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی شکسته شد/ 13 آبان نمایش قدرت اسلامی و ضد استکباری ملت ایران است

12 آبان 1395 ساعت 2:49

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: ۱۳ آبان روزی است که هیمنه شکست‌ناپذیری آمریکا شکسته شد و پوشالی بودن قدرت این کشور استکباری برای همگان روشن شد.


حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با بیان این مطلب که یوم الله سیزده آبان روز اعلام پایداری ملّت در برابر استکبار جهانی و شیطان بزرگ امریکاست، اظهار داشت: سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت، غیرت انقلابی ملت مسلمان ایران و نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: مبارزه با استکبار وظیفه همه یکتا پرستانی است که راه انبیاء الهی را ادامه می دهند و اعتقاد دارند سازش با ظالم به اندازه ظلم بد و گناه آلود است و بر همین اساس است که ملّت ایران بخصوص مردم بزرگوار شهرستان سرباز هیچگاه با دشمنان قسم خورده انقلاب سر سازش نخواهد داشت.
 
ملت ایران هیچگاه از سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" دست بر نخواهند داشت
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با تاکید بر این مطلب که مبارزه ی با استکبار زمانی به اتمام خواهد رسید که هیچ دولت مستکبری در این عالم وجود نداشته باشد، بیان کرد: ملت شریف ایران از هر قوم، مذهب و دینی که باشند باهم متحد بوده و تا زمانی که آمریکا و خودفروختگان و نوکران او به مردم مظلوم منطقه ظلم می کنند و به دنبال شیطنت و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند از سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" دست بر نخواهند داشت.
وی ادامه داد: مردم ما به خصوص نسل جوان جامعه همواره باید روحیه مقابله با ظلم و استکبار را حفظ کرده و این فرهنگ را به نسل های دیگر نیز انتقال دهند و با الگو قراردادن قیام عاشورا همیشه در مقابل ستمگران زمان خود ایستادگی کرده و در همیشه تاریخ مدافع حقوق ملت‌های ضعیف و مظلوم جهان باشند.
بامری در پایان با دعوت از عموم مردم شهرستان سرباز برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، تصریح کرد: این  راهپیمایی دشمن شکن و ضد استکباری راس ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه مورخه 13آبان از ابتدای خیابان معلم راسک  آغاز و تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرباز ادامه خواهد داشت تا بار دیگر مردم فهیم این شهرستان دوش به دوش هم و با وحدت همیشگی شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سرداده و انزجار باطنی خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.
 انتهای پیام/
 


کد مطلب: 425911

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425911/هیمنه-آمریکا-تسخیر-لانه-جاسوسی-شکسته-13-آبان-نمایش-قدرت-اسلامی-ضد-استکباری-ملت-ایران

استال پرس
  https://www.estalpress.ir