به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی؛

جمعی از دانش آموزان بسیجی با فرمانده سپاه شهرستان سرباز دیدار کردند

12 آبان 1395 ساعت 12:48

در ششمین روز از هفته بسیج دانش آموزی جمعی از دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز با مسئولان سپاه و آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.


به گزارش پاپایا، دانش آموزان بسیجی راسک به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و با شعار "مدرسه انقلابی ،دانش آموز انقلابی" در سالن جلسات سپاه شهرستان سرباز گردهم آمده و مسائل ، مشکلات و پیشنهادات خود را درباره بسیج دانش آموزی با فرمانده سپاه شهرستان سرباز و رئیس آموزش و پرورش راسک در میان گذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سرباز  در این دیدار با بیان اینکه کلید واژه بصیرت چند سالی است که در بیانات مقام معظم رهبری تکرار می شود اظهار داشت: شما دانش آموزان با توجه به این موضوع مهم باید در مسیر درست قدم بردارید.
وی افزود: نام شهید حسین فهمیده در تاریخ، به همراه نام تمامی قهرمانان مبارز و خستگی‌ناپذیر بسیاری از ملت‌ها و در شمار شهیدان نام آشنا، چون شهیدان والامقام دشت خونین کربلا ثبت شده که این افتخاری بسیار بزرگ برای شما دانش آموزان و ملت شریف ایران است.
سرهنگ محسن ادبی اردکانی در پایان با اشاره به تلاش دشمنان برای تاثیر گذاری بر روی جوانان این مرز و بوم، تصریح کرد: شما دانش آموزان بسیجی باید با قدم گذاشتن در راه شهدا و بزرگان انقلاب اسلامی خود و جامعه را از گرفتاری در جنگ نرم دشمنان دور کنید.
 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 425915

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425915/جمعی-دانش-آموزان-بسیجی-فرمانده-سپاه-شهرستان-سرباز-دیدار-کردند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir