بسیجی حقوقدان کتابش را به شهدای مدافع اسلام هدیه کرد

12 آبان 1395 ساعت 23:14

همزمان با هفته بسیج، جواد نوری به عنوان بسیجی نمونه سازمان بسیج حقوق دانان سیستان وبلوچستان از انتشار کتاب خود در مورد جایگاه مسئولیت کیفری نیابتی در قانون ایران خبر داد.


به گزارش پاپایا، جواد نوری در گفت و گو با خبرنگار دادمردان، اظهار کرد: این کتاب مضمونی حقوقی دارد و در چهار فصل طراحی شده که به آن را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرده ام چرا که این کوچکترین کاریست که میتوان در حق این شهدای بزرگ انجام داد.
وی با بیان اینکه هرکس باید زکات کاری که میکند را بپردازد عنوان کرد: زکات علم نشر دادن آن است همانطور که حضرت آقا فرمودند: در میادین علمی هم باید همچون سرباز هر شخصی خود رو تقویت کند و مسلح ب سلاح علم و استدلال باشد.
نوری با اشاره براینکه مسئولین باید از جوانان حمایت کنند ادامه داد: اگر از جوانان حمایت شود قطعا پیشرفت انها در هر زمینه ای بیشتر از جوانان دیگر کشور ها خواهد بود همچنین وابستگی آنها به کشورهای دیگر به خصوص در زمینه های علمی از بین خواهد رفت.
وی گفت: جوانان ایران از لحاظ علمی در حال پیشرفت هستند و تاکنون نیز به موفقیت های چشمگیری رسیده اند اما باید در زمینه اعتقادی و متعهد بودن به انقلاب هم خود را تقویت کنند.
وی با بیان مطلب بالا افزود: اگر از جوانان و نظرات آنها در پیشبرد اهداف انقلابی اسلامی استفاده شود قطعا شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر کشور ایران خواهیم بود.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 425919

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425919/بسیجی-حقوقدان-کتابش-شهدای-مدافع-اسلام-هدیه

استال پرس
  https://www.estalpress.ir