معاون هماهنگ کننده سپاه سرباز؛

بسیج بازوی توانمند ولایت و رهبری است

30 آبان 1395 ساعت 22:39

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز گفت: بسیج یک جنبش و تحرک اجتماعی با آرمانهای انقلابی و ولایت مداری است.


سرهنگ عیسی اربابی در حاشیه مراسم شب شعر و خاطره بسیج در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: باید گفت آن چیزی که باعث ماندگاری بسیج شده فرهنگ برگرفته از معنویت، شجاعت، غیرت و آزادگی است.
وی افزود: بسیجیان همواره در طول سال های انقلاب اسلامی در کنار ولایت و رهبری بوده‌اند و همین ولایت مداری آنان باعث شد تا با بصیرتی که سرچشمه آن ولایت فقیه است، پشت دشمنان و فتنه‌گران را بر خاک ذلت و خواری بنشانند و زمینه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان رقم بزنند.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر این مطلب که تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی از برکات خداوند بر ملت ایران بود، بیان کرد: امروزه بسیج مردمی ایران بیانگر اقتدار و صلابت کشور در مقابل استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نمادی از رشادت  و جانفشانی  مردان و زنانی است که در هر میدانی آماده ایثار و گذشت هستند.
 
مکتب بسیج از خودگذشتگی و ایثار است
وی ادامه داد: بسیج یک جنبش و تحرک اجتماعی است که در هر جامعه با توجه به فرهنگ آن جامعه به اشکال مختلف در شرایط خاص به وجود می آید.
اربابی با بیان این مطلب که سابقه تشکیل بسیج به صدر اسلام باز می گردد، تصریح کرد: در صدر اسلام و با فرمان رسول اکرم(ص) مسلمانان برای مقابله با کفار در مساجد جمع شده و برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج شده و با استفاده از توان و تجهیزات نظامی خود با آنان مقابله می کردند.
وی در پایان مکتبی بودن، از خود گذشتگی، مردم داری و اخلاص در عمل را از ویژگی های مهم یک بسیجی برشمرد و خاطرنشان کرد: مهمترین آرمان یک بسیجی ولایت مداری و بصیرت انقلابی است.
 انتهای پیام/
 
 
 
 
 


کد مطلب: 426166

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426166/بسیج-بازوی-توانمند-ولایت-رهبری

استال پرس
  https://www.estalpress.ir