۳۰۰ خانه محروم تا پایان سال در سیستان و بلوچستان احداث می شود

3 آذر 1395 ساعت 17:43

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۳۰۰ خانه محروم در سیستان و بلوچستان احداث می شود.


به گزارش پاپایا؛ سرهنگ پاسدار علی‌اکبر جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و به همت بسیج سازندگی تا پایان سال 300 باب خانه محروم جهت استفاده مردم محروم در سیستان و بلوچستان احداث می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز ساخت 1000 خانه محروم را در سطح استان تقبل کرده است.
وی افزود: در هفته بسیج امسال 110 پروژه در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در سطح استان اجرا می‌شود.
جعفری تصریح کرد: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه ساخت خانه برای محرومان تاکنون 40 خانه محروم توسط  گروه‌های جهادی استان  آماده  تحویل شده که در هفته بسیج به افراد نیازمند شناسایی شده تحویل می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری مراسم تجلیل از طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در منطقه سیستان با هدف تجلیل از فعالان و نخبگان این عرصه در هفته بسیج از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی استان است.
وی با اشاره به اینکه در طرح "شکوه هجرت" نیز از فعالان و خادمان جهادی که در طول یک سال اخیر بیشترین فعالیت جهادی را داشته‌اند تقدیر می‌شود گفت: برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی استان در هفته بسیج است.


کد مطلب: 426176

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426176/۳۰۰-خانه-محروم-پایان-سال-سیستان-بلوچستان-احداث-می-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir