دستگیری و هلاکت هفت قاچاقچی در استان/بيش از يك تن مواد افيوني از سوداگران مرگ کشف شد

16 آذر 1395 ساعت 16:23

فرمانده انتظامي سيستان وبلوچستان از هلاکت يک قاچاقچي مسلح و دستگيري 6 عضو باندهاي مواد مخدر در درگيري يگان هاي عملياتي پليس با سوداگران مرگ خبر داد.


به گزارش پاپایا؛ سردار حسين رحيمي در گفت و گو با خبرنگار دادمردان، با اشاره به هلاکت يک قاچاقچي مسلح و دستگيري 6 عضو باندهاي مواد مخدر در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت:  ماموران انتظامي شهرستان هاي سراوان و ايرانشهر با پشتيباني اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان، طي چند روز گذشته از فعاليت يک باند بزرگ که به صورت مسلحانه قصد انتقال مواد مخدر را از مناطق شرقي به استان هاي مرکزي کشور داشتند، باخبر شدند.
وي با اشاره به جزئیات دستگیری این قاچاقچیان، بیان کرد:  عصر ديروز اعضاي اين باند مسلح در حالي که با 3 دستگاه خودرو اقدام به جا به جايي مواد مخدر مي کردند، توسط پليس شناسايي شدند، قاچاقچيان با مشاهده تکاوران عملياتي پليس با انجام حرکات مخاطره آميز قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران متوقف و سرنشينان آن بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگير شدند.
فرمانده انتظامي سيستان وبلوچستان ادامه داد: در اين درگيري مسلحانه که حدود يک ساعت ادامه داشت، ضمن دستگيري 6 قاچاقچي حرفه اي و کشف 3 قبضه سلاح، سردسته اين باند که يکي از بزرگترين قاچاقچيان شرق کشور بود، در درگيري با يگان هاي عملياتي پليس به هلاکت رسيد.
وی با اشاره به درگيري مسلحانه ديگري در عمليات مشترک ماموران پليس شهرستان هاي مهرستان و سيب سوران با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: پس از رصد چند روزه اعضاي يک باند مسلح مواد مخدر، خودرو تويوتا متعلق به اين باند در محور "مولتان" به سمت "مهرستان" توسط پليس شناسايي شد.
رحيمي بیان کرد: اعضاي اين باند مسلح که تصور نمي کردند، توسط ماموران نيروي انتظامي شناسايي شوند پس از ورود به کمين يگان هاي عملياتي و تکاوري، با آن ها درگير شدند ولي به دليل آتش پرحجم ماموران با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد، با استفاده از تاريکي شب و ناهمواري هاي زمين متواري شدند.
وی ضمن تاکيد بر تلاش پليس براي دستگيري اين قاچاقچيان تصريح کرد: ماموران در پاکسازي منطقه، مقدار 512 کيلو ترياک را که به صورت ماهرانه اي در کف خودرو به جا مانده از قاچاقچيان جاسازي شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود، به شهروندان توصيه كرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت هاي پليسي110 تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام//


کد مطلب: 426388

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426388/دستگیری-هلاکت-هفت-قاچاقچی-استان-بيش-يك-تن-مواد-افيوني-سوداگران-مرگ-کشف

استال پرس
  https://www.estalpress.ir