محكوميت 46 ميليوني براي قاچاقچي توپ در زاهدان

22 آذر 1395 ساعت 6:48

رئیس شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان از محكوميت 46 ميليون ريالي قاچاقچي توپ در زاهدان خبر داد


به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان، رئیس شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان اظهار داشت:  مأموران استان کرمان حین کنترل مرسولات پستی ارسالی از زاهدان به مقصد کرمان، مرسوله ای حاوی انواع توپ ورزشی قاچاق را توقیف و 513 توپ خارجی را صورت جلسه و  به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان تحویل شد.
 
حسن حاجی نژاد ادامه داد:  اداره کل تعزیرات حکومتی کرمان با قرار عدم صلاحیت محلی پرونده را به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان صادر کرد و پرونده برای ادامه بررسی به استان ارسال شد.
 
وی افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده ابتدا متهم ادعا کرد که توپ ها ساخت ایران است اما با اقدامات صورت گرفته و بررسی فاکتور خرید و براساس نظر کارشناسان مشخص شد توپ ها ساخت کشور پاکستان است.
 
وي با بيان اينكه متهم نیز بر اساس دلایل، مدارک و مستندات موجود به انجام تخلف اقرار و به سوء استفاده از فاکتور اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: شعبه با توجه به اقرار صریح متهم و سایر مدارک و مستندات تخلف را محرز دانست و طبق قوانین و مقررات علاوه بر ضبط توپ های قاچاق متخلف را به میزان 46 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 426498

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426498/محكوميت-46-ميليوني-براي-قاچاقچي-توپ-زاهدان

استال پرس
  https://www.estalpress.ir