امام جمعه اهل سنت سرباز؛

سپاه پیشتاز تامین امنیت و کمک به محرومان/نیروهای بسیجی سفيران مهرباني در كشور هستند

22 آذر 1395 ساعت 12:57

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: اقدامات سپاه و بسیج مهربانی دلاور مردان ایران، تنها به داخل کشور ختم نمی شود بلکه این ارگان توانمند توانسته است علاوه بر حفظ اقتدار و امنیت کشور، سفیر خوبی برای محبت و مهربانی ملت ایران در جای جای جهان باشد.


مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا؛ با تقدیر از سپاه برای خدمت رسانی به محرومان در دورافتاده ترین نقاط کشور ، اظهار داشت: امروزه سپاه پاسداران در همه ی زمینه ها برای خدمت رسانی به مردم در هر نقطه از خاک میهن عزیزمان تلاش می‌کند که برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم کشور یکی از کارهای ارزنده این نهاد انقلابی است.
وی افزود: سپاه و بسیج همواره به دلیل خدمات ارزنده و قابل تقدیر خود جهت رفع محرومیت زدایی و خدمات رایگان در مناطق محروم استان در دل مردم سیستان و بلوچستان جایی ویژه دارد.
امام جمعه اهل سنت سرباز با تاکید بر اینکه در بسیاری از نقاط سیستان و بلوچستان مردم زیر خط فقر زندگی می کنند و به دلیل مشکلات مالی توان سفر و صرف هزینه های پزشکی در شهرهای دیگر را ندارند، بیان کرد: بسیاری از مردم استان از پس هزینه های سنگین پزشکی برنمی آیند که برپایی این بیمارستان های صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان یک نعمت با ارزش و هدیه ای ارزنده به مردم محرومی است که همواره مرزداران خوب و امانت داران صادقی برای کشور بوده اند.
 
سپاه پیشتاز تامین امنیت و کمک به محرومان است
وی با اشاره به برخی از خدمات ارزنده سپاه در استان، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از اولین روزهای انقلاب اسلامی ایران با حضور در استان و مناطق حروم کشور به خوبی ثابت کرده است که هم در عرصه برقراری امنیت در منطقه به خوبی عمل می کند و هم در سایر بخش های خدماتی، اجرایی و کمک به محرومان پیشتاز همه ارگان ها و دستگاه های کشور بوده و به بهترین شکل از ملت ایران حمایت می کند.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و سازندگی را از دیگر اقدامات ارزنده سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه با تسهیلات اشتغال زایی که در اختیار مردم قرار داده نه تنها سبب جلب اعتماد بیشتر مردم شده بلکه اشتغال زایی جوانان را نیز فراهم کرده است.
 
بسیج و سپاه بازوان توانمند نظام و انقلاب اسلامی ایران
وی با اشاره به این مطلب که برپایی این گونه بیمارستان ها تاثیرات بسیار زیادي در حوزه سلامت و بهداشت مردم دارد، افزود: با این اقدام جهادی علاوه بر اینکه روحیه فداكاري، ايثار و از خودگذشتگي در جامعه تقویت مي شود، آمادگی نیروهای بسیجی جامعه پزشکان نیز همچون دوران دفاع مقدس به بهترین شکل حفظ می شود.
رسولی زاده در پایان با تاکید بر اینکه سپاه کشور را از هر لحاظ پشتیبانی می کند، تصریح کرد: اقدامات سپاه و بسیج مهربانی دلاور مردان ایران، تنها به داخل کشور ختم نمی شود بلکه این ارگان توانمند توانسته است علاوه بر حفظ اقتدار و امنیت کشور، سفیر خوبی برای محبت و مهربانی ملت ایران در جای جای جهان باشد.
 
انتهای پیام//


کد مطلب: 426519

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426519/سپاه-پیشتاز-تامین-امنیت-کمک-محرومان-نیروهای-بسیجی-سفيران-مهرباني-كشور-هستند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir