تلاش دستگاه قضا برای احقاق حقوق همه افراد جامعه/ مبناي همه اقدامات قوه قضاييه قانون است

23 آذر 1395 ساعت 6:07

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در بازديد از زندان مركزي زاهدان مبناي همه اقدامات قوه قضاييه را قانون عنوان كرد.


به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان، دادستان عمومي و انقلاب مركز استان با حضور دادیار ناظر بر زندان، معاون اداری و مالی زندان های استان و مدیر زندان مرکزی زاهدان از زندان مركزي استان بازديد كرد.
حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد در اين بازديد اظهار داشت: قانون  مبنای همه اقدامات و برنامه ریزی هاست و مشكلات زندانيان بايد در چهارچوب قانون حل شود.
وي ضمن تقدیر از تلاش مضاعف مسئولین ذیربط ادامه داد: قانون برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است و مددجویان نیز باید این مهم را احساس کنند که دستگاه قضا برای احقاق حقوق افراد تلاش دارد و هيچ ظلمی بر کسی روا نمی دارد به طوريكه اين احقاق حق اولويت دستگاه قضاست.
 
وي در بازدید از اندرزگاه  نسوان ضمن اشاره به نقش زن در خانواده  افزود: حضور دادیار ناظر در زندان برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مددجویان است و تلاش مي شود تا با مساعدت به مددجویانی که شخصیت آنها بازسازی و اصلاح شده اند از آسیب سایر اعضای خانواده جلوگیری شود.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به اهمیت کاهش جمعیت کیفری در زندانها گفت: مرجع قضایی در خصوص رسیدگی سریع به برخی پرونده های خاص بايد به نحوی که کمترین میزان ورودی به زندان اتفاق بیفتد اقدامات لازم را باید در دستور کار قرار دهد.
 

 

 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 426523

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426523/تلاش-دستگاه-قضا-احقاق-حقوق-همه-افراد-جامعه-مبناي-اقدامات-قوه-قضاييه-قانون

استال پرس
  https://www.estalpress.ir