رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرباز؛

هفته وحدت فرصتی برای همگرایی و همسویی بیشتر/ ریشه و اساس پیشرفت ملت‌های جهان براساس وحدت استوار است

25 آذر 1395 ساعت 8:55

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: هفته وحدت فرصتی برای شناخت مشترکات مذاهب اسلامی و ایجاد همدلی در میان مسلمین جهان است.


حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تبریک هفته وحدت و با اشاره بر اینکه میلاد پیامبراکرم (ص) یک حادثه تاریخی نبود بلکه یک نشان و نماد الهی برای تمامی ملت های جهان است، اظهار داشت: این وعده الهی است که سرانجام اسلام ناب مستکبران زمین و زمان را شکست خواهد داد و توحید و اسلام ناب محمدی را در تمامی عالم به رهبری امام مهدی عجل الله تعالی فرجه فراگیر خواهد کرد.
وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته وحدت، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) ودیعه ای الهی به نام دین را برای بشر به یادگار گذاشت و این امانت گرانبها هرگز قابل معامله و معاوصه نیست به گونه ای که خود نبی مکرم اسلام(ص) هم به این نکته تاکید داشتندکه اگر ماه و خورشید را در دست های من قرار دهند، از دعوت الهی دست بر نخواهم داشت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز ادامه داد: دشمنی های استکبار جهانی و شیطان بزرگ با کشور و نطام اسلامی تنها برای از بین بردن وحدت و انسجام مسلمانان است اما ملت همیشه بیدار و با بصیرت ایران به برکت آموزه های قرآنی و دینی و داشتن رهبر و پیشوایی عالم و آگاه به مسائل روز جهانی، اتحاد خود را در هر شرایطی حفظ کرده و ایران اسلامی را در برابر دشمنی ها مصون نگاه خواهند داشت.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت وحدت در میان امت های اسلامی، تصریح کرد: ریشه و اساس پیشرفت ملت‌های جهان براساس وحدت استوار است و در این میان کشوری که از وحدت و انسجام کافی در بین اقوام مختلف خود برخوردار نباشد بی شک مورد طمع و مستعمره کشورهای استکباری قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام//
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 426585

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426585/هفته-وحدت-فرصتی-همگرایی-همسویی-بیشتر-ریشه-اساس-پیشرفت-ملت-های-جهان-براساس-استوار

استال پرس
  https://www.estalpress.ir