وزیر راه بودجه بازسازی راه مواصلاتی اسلام‌آباد غرب به حمیل را تزریق کند

5 دی 1395 ساعت 9:08

نماینده مردم شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: روند ساخت و بازسازی راه مواصلاتی اسلام‌آباد غرب به حمیل را باید تنها شخص وزیر راه و شهرسازی در قالب مصوبه سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه پیگیری کند.


به گزارش پاپایا؛  به نقل ازخبرگزاری میزان، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه از روند ساخت و بازسازی راه مواصلاتی اسلام‌آباد غرب به حمیل، شهرک مشاغل فنی و پیشرفت فیزیکی فاز 2 بیمارستان امام خمینی این شهرستان بازدید کرد.
فلاحت‌پیشه در بازدید از روند بازسازی و توسعه محور اسلام‌آباد غرب به حمیل اظهار داشت: با توجه به حادثه‌خیز بودن جاده اسلام‌آباد غرب به پل دختر و حوادث اخیر که منجر از بین رفتن جمعی از مردم و دو پزشک در این محور شد، توسعه و بازسازی این جاده باید سریع انجام شود.
نماینده مردم شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی هدف از بازدید این محور را تهیه گزارش برای شخص وزیر راه‌ و شهرسازی عنوان کرد و گفت: این جاده یکی از حادثه‌خیزترین جاده‌های کشور است برای همین در پیش‌نویس مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه بازسازی و توسعه محور ذکر شد مبنی بر اینکه تا پایان سال‌جاری انجام شود.
وی ادامه داد: هم‌اکنون پل‌ها ساخته شده و تقریبا 15 کیلومتر از آن 32 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در صورتی که باید تاکنون از پیشرفت 65 برخوردار می‌شد.
فلاحت‌پیشه با بیان اینکه این موضوع را باید تنها شخص وزیر راه و شهرسازی در قالب مصوبه سفر رئیس‌جمهور به استان انجام دهد، تصریح کرد: این موضوع نباید در گیرودار بودجه متوقف شود، وظیفه وزیر راه و شهرسازی است که بودجه این کار را تزریق کند، در غیر این صورت در استیضاح شخص وزیر مجمع نمایندگان استان حتما برخورد جدی خواهند داشت.
وی در بازدید از ساماندهی شهرک مشاغل فنی شهرستان اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه این شهرک در مسیر زائران عتبات عالیات قرار دارد و حدود 8 هزار نفر در آن ساکن و مشغول به‌کار هستند، یادآور شد: ساماندهی، آسفالت و ایجاد استراحتگاه اولویت کاری مسؤولان این شهرستان است.
فلاحت‌پیشه در ادامه بازدید خود پیشرفت فیزیکی فاز دوم بیمارستان امام خمینی این شهرستان را بررسی کرد و گفت: چند سالی است که روند ساخت فاز دوم این بیمارستان به‌تاخیر افتاده است، اما امسال با تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر و همکاری وزیر بهداشت بیمارستان تا چند هفته آینده از نظر سازه تحویل داده می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی از خریداری و آماده بودن تمامی تجهیزات این بیمارستان در سطح استاندارد روز خبر داد و اظهار داشت: از نظر تکمیل چارت بیمارستان امام خمینی شهرستان اسلام‌آبادغرب سعی شده از نیروهای بومی استفاده شود تا مشکلی به‌عنوان اعزام در این زمینه نباشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 426786

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426786/وزیر-راه-بودجه-بازسازی-مواصلاتی-اسلام-آباد-غرب-حمیل-تزریق-کند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir