بی بصیرتی برخی خواص عامل فتنه۸۸ بود/ گناه و جرم فتنه گران نابخشودنی است

10 دی 1395 ساعت 1:50

رئیس حوزه قضایی شهرستان زهک گفت: گناه و جرم فتنه گران نابخشودنی است و اگر لطف نظام جمهوری اسلامی نبود مجازات بسیار سنگینی برای آنان اعمال می شد.


به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان، عصر امروز جلسه شورای هفکری و اندیشه کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زهک با موضوع 9 دی و بررسی حقوقی فتنه 88 در دادگستری این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه لطیف خانی 9دی  را روز بصیرت مردم ایران دانست و اظهار داشت: بصیرت و تبعیت از فرامین رهبری یکی از ضروریات برای حفظ نظام است و تقوا، بصیرت، ولایتمداری  و اخلاص در عمل  از شاخصه های یک بسیجی است.
رئیس حوزه قضایی شهرستان زهک  ادامه داد: بسیجی کسی است که با جان فشانی  از راه استدلال و منطق و بصیرت به روشنگری  در مسایل می پردازد  و نیز باعث ایجاد بصیرت در سایر افراد جامعه می شود.
 

 
9دی ولایت مداری ملت ایران را ثابت کرد
رئیس شورای همفکری و اندیشه بسیج حقوقدانان زهک افزود:  مردم ایران در 9دی به دشمنان ثابت کردند با بصیرت کامل آماده دفاع از کشور و حریم ولایت  در برابر دشمنان و فتنه گران هستند  و تا لحظه آخر در میدان خواهند ایستاد.
وی بیان کرد:  ولی امر مسلمین امام خامنه ای با مدیریت حکیمانه خود  کشور و ملت را  با روشنگری از آسیب های  فتنه نجات داد و در این بین ملت  همیشه در صحنه ایران اقتدار و حمایتش از نظام را به رخ جهانیان کشاند.
خانی خاطرنشان کرد: همه اشخاص در مقابل قانون یکسان بوده و تبعیت  از قانون  بر همگان واجب است.
وی با اشاره به جرایم سران فتنه در سال88 بیان کرد: گناه و جرم فتنه گران نابخشودنی است و اگر لطف نظام جمهوری اسلامی نبود مجازات بسیار سنگینی برای آنان اعمال می شد چرا که  عاملان فتنه  خسارت سنگینی بر کشور وارد کردند.
 

 
لفظ تقلب شیرینی حضور پرشور مردم در انتخابات را تلخ کرد
در ادامه  فرمانده سپاه  ناحیه  زهک  نیز انقلاب اسلامی را یک معجزه  و نعمت الهی عنوان کرد و گفت: لفظ تقلب که از طرف دشمنان برای فتنه 88انتخاب شد شیرینی حضور پرشور مردم در انتخابات را به تلخی تبدیل کرد.
سرهنگ سرگزی ادامه داد: بی بصیرتی برخی خواص  در فتنه 88 باعث دامن زدن به فتنه شد و در این بین تنها بصیرت مردم بود که مانند سلاحی در برابر فتنه گران قد علم کرد.
 

 
آگاه سازی حقوقی مردم وظیفه بسیجیان حقوقدان است
در پایان این جلسه محمد سراوانی مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زهک نیز فتنه 88 را بی بصیرتی و بی قانونی برخی خواص عنوان کرد و گفت:  وظیفه بسیجیان حقوقدان آگاه سازی حقوقی در جهت بصیرت افزایی  مردم است.
 
انتهای پیام//


کد مطلب: 426877

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426877/بی-بصیرتی-برخی-خواص-عامل-فتنه۸۸-گناه-جرم-فتنه-گران-نابخشودنی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir