۲۸ مورد شکایت از بیمارستان منطقه آزاد چابهار/ نارضایتی بیماران از روند درمان کلینیک خصوصی چابهار

14 دی 1395 ساعت 5:53

تنها بیمارستان خصوصی چابهار به دلیل خدمات دهی نامطلوب به بیماران موجبات نارضایتی شهروندان چابهاری را فراهم اورده است.


به گزارش پاپایا؛ به نقل از چهاربهاران، بیمارستان خصوصی ایرانیان در سال 1389 و در در داخل حریم منطقه آزاد آغاز به کار کرد و با چشم انداز ایجاد شهر سلامت در فازهای بعدی تاسیس شد.
 به دلیل ضعف زیرساختی در حوزه درمان  چابهار و تنها بیمارستان جنوب استان، احداث این مرکز بهداشتی درمانی با امکانات جراحی نوید ارائه خدمت رسانی به بخش درمان برای مردم را می داد.
توسعه شاخصهای بهداشتی، آموزشی وفرهنگی همگام با توسعه اقتصادی این بندر مهم همواره دغدغه اول مدیران حداقل در صحبتها وسخنرانیهای اخیر بوده است.
بر اساس گزارشهای مردمی بعضی از متخصصین حاضر در بیمارستان ایرانیان به گفته رئیس شبکه بهداشت ودرمان چابهار مراعات حال بیمار را نمی کردند و بحث مالی را بیشتر مدنظر داشتند و به نوعی از مردم بهره برداری پولی با هزینه درمانی بیش از حد مجاز می کردند که شبکه بهداشت چابهار با شناسایی آنها و تمدید نکردن ادامه کار این معضل را حل نمود.
 ثبت شکایت از روند کار کلینیک خصوصی ایرانیان از خبرهای دیگر مربوطه به این مرکز درمانی بود.
یک مقام مسؤل شبکه بهداشت و درمان چابهار در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: تاکنون ۲۸ نفر به این مرکز مراجعه کرده و ۲۲ نفر دیگر هم قرار است فردا شکایاتی بنویسند بدینگونه که بخش اعظم این شکایات مربوط به کلینیک ایرانیان است و در حدود ۷۵ درصد از شکایات کلینیک درخصوص نحوه خدمات دهی آنان بوده بخش اندکی از این شکایات مربوط به بیمارستان که در حال رسیدگی می باشد.
یکی از شاکیان کلینیک ایرانیان به چهاربهاران گفت: فرزندم دل درد داشت و برای رفع این مشکل به  کلینیک مراجعه کردم و دکتر بعد از معاینه روی نسخه نوشت که « درمان دارویی ندارد» و گفت مریض مشکل آپاندیس دارد و باید عمل شود.
وی ادامه داد: من در این هنگام ترسیده بودم که فرزندم نیاز به جراحی دارد بنابراین برای اطمینان بیشتر به چند دکتر داخل شهر مراجعه کردم و بعد از معاینه همه دکتر ها گفتند فرزندت مشکل معده دارد ولی چرا باید بخاطر پول با جان انسانها بازی شود.
رئیس کلینیک ایرانیان ضمن رد شکایات مطرح شده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: کلینیک  ایرانیان با تجهیزات وامکانات مدرن وبا صرف هزینه های زیاد قادر است خدمات بهتری را به بیماران ارائه دهد وبا این همه در حال حاضر مریض کمی به این کلینیک مراجعه می کند.
وی با انتقاد از نحوه درمان بیماران در بیمارستان امام علی (ع) چابهار ادامه داد: من شکایات فوق را قبول ندارم و اعتقاد دارم اینها پاپوش است چراکه بیمارستان چابهار حتی برای عمل های کم، میلیون ها تومان پول می گیرد..
بیمارستان امام علی (ع) چابهار دارای طرح تحول نظام سلامت می باشد و هزینه را با بیمه محاسبه میکند و۳ تا ۶ درصد از مراجعان پول می گیرد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 426931

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426931/۲۸-مورد-شکایت-بیمارستان-منطقه-آزاد-چابهار-نارضایتی-بیماران-روند-درمان-کلینیک-خصوصی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir