مرکز دیدار با فرشتگان در زاهدان افتتاح شد+تصاویر

17 دی 1395 ساعت 16:42

مرکز ملاقات فرزندان طلاق با عنوان مرکز دیدار با فرشتگان در اردوگاه فاطمه زهرا(س) زاهدان افتتاح شد.


به گزارش پاپایا؛ به نقل از دادمردان، مطابق قانون پس از طلاق و حضانت یکی از والدین پدر و یا مادری که حضانت ندارد می تواند با فرزندش دیدار کند و در صورتی که میان پدر و مادر درباره مدت ملاقات و نحوه آن توافق شده باشد، طبق همان توافق عمل می شود .
اما در هر صورت توافق نشدن، دادگاه در حکم خود مدت ملاقات و نحوه آن را برای کسی که حق حضانت ندارد، معین می کند . معمولاً دادگاه ها یک روز یا دو روز از آخر هفته را به این امر اختصاص می دهند و گفته می شود ملاقات بیش از این با شخصی که حضانت را به عهده ندارد، موجب اختلال در حضانت و دوگانگی در تربیت کودک می شود . اما سلب کلی حق ملاقات از پدر یا مادری که حضانت به عهده او نیست برخلاف صراحت ماده قانون مدنی است و دادگاه نمی تواند حکم به آن بدهد .
با این حال اگر ملاقات با پدر یا مادری که حضانت به عهده او نیست واقعاً برای مصالح کودک مضر باشد، دادگاه می تواند قواعد ملاقات را طولانی تر کند و مثلاً به جای هفته ای یک بار، ماهی یک بار یا هر شش ماه یک بار تعیین کند یا ملاقات با حضور اشخاص ثالث باشد.
در همین راستا صبح امروز چهارشنبه مرکز ملاقات فرزندان طلاق با عنوان مرکز دیدار با فرشتگان در اردوگاه فاطمه زهرا(س) زاهدان افتتاح شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
انتهای پیام//


کد مطلب: 426970

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426970/مرکز-دیدار-فرشتگان-زاهدان-افتتاح-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir