شهروندان با اشتراک اقدام به تهیه گاز مورد نیاز خود کنند/گاز در هر نقطه زاهدان درب منزل توزیع می شود

28 دی 1395 ساعت 8:46

مدیر عامل پرسی ایران گاز سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون توزیع گاز در زاهدان به صورت روان درحال انجام است ولی برخی از مردم که از خودروهای شرکت اقدام به تهیه کپسول گاز مورد نیاز خود می کنند توصیه می شود تا با بهره گیری از کد اشتراک اقدام به تهیه کپسول گاز کنند.


به گزارش پاپایا؛ حسینعلی شه بخش در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون افزود: توزیع گاز در زاهدان تحت نظارت است و مشکل و کمبود گازی وجود ندارد، بر اساس برنامه ریزی انجام شده باید از توزیع کپسول گاز در نقاط مختلف شهر زاهدان دور شده و به سمت ارائه دادن خدمات به مشترکین پیش رویم، در این راستا مردم به گرفتن کد اشتراک از طریق شرکت اقدام کنند تا با مشکلی روبرو نشده و در سریعترین زمان ممکن نیاز آنها برطرف شود.
وی در واکنش به فروش کپسول پرسی گاز به قیمت 12تا15هزار تومان در روزهای گذشته ، تاکید کرد: این افراد افرادی سودجو هستند که اقدام به این کار می کنند و باید برخورد لازم قانونی با آنها انجام شود.
این مسئول با بیان اینکه در برخی نقاط خودروهای حامل کپسول بین 10تا 15دقیقه در هر شاید به دلیل خالی شدن کپسول ها محل را ترک و ماشین دیگر جایگزین می شود، تاکید کرد: مردم نباید در نقاطی برای دریافت کپسول تجمع کنند و ما نیز این را کسر شان مردم میدانیم و در راستا احترام به مردم توصیه می کنیم تا با دریافت اشتراک، کپسول گاز مورد نیاز خود را در درب خانه خود تحویل بگیرند.
وی خاطر نشان کرد: تلفن گویای 33216065و شماره تماس33222112 و آدرس سایت http://94.183.54.202/Default.aspx آماده اراده خدمات دادن کد اشتراک، دریافت سفارش و غیره می باشد.
وی در پایان در پاسخ به طولانی بودن زمان ارائه تحویل کپسول در درب منزل، خاطر نشان کرد: در گذشته با این مشکل در زاهدان به دلیل حضور خودروهای حامل کپسول گاز در مناطق مختلف شهر با این مشکل روبرو شده بودیم اما با برنامه ریزی انجام شده درحال حاضر این مشکل برطرف شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 427141

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427141/شهروندان-اشتراک-اقدام-تهیه-گاز-مورد-نیاز-خود-کنند-نقطه-زاهدان-درب-منزل-توزیع-می-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir