به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب:

طنین گلبانگ انقلاب در مدارس شهرستان سرباز+تصاویر

12 بهمن 1395 ساعت 11:08

همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت لحظه ورود تاریخی امام (ره) به میهن در سال 57، زنگ انقلاب در ساعت 9:33 در مدارس شهرستان سرباز طنین‌انداز شد.


به گزارش خبرنگار پاپایا، در سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  گلبانگ انقلاب همزمان با لحظه ورود بنیادنگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن و همراه با سراسر کشور در مدارس شهرستان سرباز نیز طنین انداز شد.
در این آیین که صبح امروز به صورت نمادین در مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا(س) راسک برگزار شد، دانش آموزان با خواندن سرود ملی ایران و زمزمه سرودهای انقلابی یاد و خاطره مجاهدت ها و جان فشانی های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را در به بار نشاندن درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی گرامی داشتند.
همچنین با توزیع گل و پخش شیرینی در مدارس شهرستان سرباز، دانش آموزان این طلیعه بهار آزادی را جشن گرفتند.  
لازم به ذکر است که امام خمینی(ره) ساعت ٩ و ٢٧ دقیقه صبح روز ١٢ بهمن ١٣٥٧، بعد از ١٤ سال تبعید و دوری از وطن که توسط رژیم شاهنشاهی به وی تحمیل شده بود، به میهن اسلامی بازگشت و در فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

این روز که مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی در ٢٢ بهمن همان سال بود، در تاریخ جمهوری اسلامی و تقویم رسمی کشور به عنوان آغاز دهه فجر نامگذاری شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام//


کد مطلب: 427272

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427272/طنین-گلبانگ-انقلاب-مدارس-شهرستان-سرباز-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir