استاندار سیستان و بلوچستان؛

مرز پیشین فعالیت رسمی خود را آغاز می کند/تامین گوشت مورد نیاز کشور با افتتاح خط تولید کشتارگاهی در استان

18 بهمن 1395 ساعت 23:54

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح خط تولید کشتارگاهی، سیستان و بلوچستان در تولید گوشت مورد نیاز کشور مشارکت خواهد داشت.


استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دانشگاه پیام نور راسک در گفت و گو با پاپایا، اظهار داشت: امروز توفیقی بود تا در خدمت مردم این شهرستان باشیم که هم دیدار داشته باشیم با مردم و فرهیختگان این منطقه و هم در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه ها شرکت داشته باشیم.
علی اوسط هاشمی ادامه داد: در سال گذشته پروژه هایی در این شهرستان استارت خورد که امروز نتیجه کار و روند پیشرفت آن پروژه ها حکایت از اراده قوی مدیران محلی دارد.
وی با اشاره به رقابت خوب بخش خصوصی و دولتی در بحث سرمایه گذاری در منطقه، افزود: از جمله این مشارکت ها می توان به وجود یک کارخانه سیمان با اعتباری بالغ بر 290میلیارد تومان آورده بخش خصوصی و خط تولید کشتارگاهی 3 میلیارد تومانی دام سبک اشاره کرد که برای اولین بار در استان شاهد آن بوده ایم و با این پروژه سیستان و بلوچستان در تولید گوشت مورد نیاز کشور مشارکت خواهد داشت.
هاشمی خاطرنشان کرد: روکش آسفالت خط سرباز- قصرقند با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان  و بهره برداری از یک فضایی آموزشی با ارزش 800 میلیون تومان توسط بخش خصوصی امروز به بهره برداری رسید.
استاندار با اشاره به فعالیت رسمی مرز پیشین بیان کرد: با تلاش انجام شده، فعالیت رسمی پیشین و ریمدان به تصویب دو دولت ایران و پاکستان رسیده است که این فعالیت مرزی می تواند کمک زیادی به رونق فعالیت های بازرگانی، تجاری و توسعه روابط مردم در سطح منطقه داشته باشد.
وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه پیام نور در شهرستان سرباز، گفت: فضایی که دانشگاه پیام نور با 10 رشته آموزشی مختلف در این منطقه ایجاد کرده است  می تواند یک ظرفیت و سرمایه بزرگ برای توسعه فردای رو به پیشرفت این شهرستان باشد.
هاشمی در پایان تصریح کرد: ما می توانیم با افتخار اعلام کنیم که پروژه های نیمه تمام و کلنگ خورده را در دستور کار خود قرار داریم تا به بهره برداری کامل برسد.
 
انتهای پیام//
                        


کد مطلب: 427316

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427316/مرز-پیشین-فعالیت-رسمی-خود-آغاز-می-کند-تامین-گوشت-مورد-نیاز-کشور-افتتاح-خط-تولید-کشتارگاهی-استان

استال پرس
  https://www.estalpress.ir