رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان؛

چهار طرح عمرانی دانشگاه پیام نور استان در دهه فجر امسال افتتاح می شود

19 بهمن 1395 ساعت 0:39

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: چهار طرح عمرانی دانشگاه پیام نور استان با اعتباری بالغ بر 45میلیارد و 700میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح می شود.


رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اینکه بیش از 55درصد این پروژه در طول هشت ماه گذشته تکمیل شده است، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم به قولی که در سفرهای گذشته به دانشجویان شهرستان سرباز داده بودیم عمل کرده و امروز این ساختمان را افتتاح کنیم تا دیگر دانشجویان عزیز نگرانی نداشته باشند.
عباس اویسی خاطر نشان کرد: این ساختمان در سه طبقه و 12کلاس آموزشی، دو کارگاه رایانه،سالن امتحانات و چندین دفتر آموزشی ساخته شده است که میزبان 900دانشجوی این دانشگاه در 10 رشته مختلف می باشد.
وی افزود: خوشبختانه با نگاه عالی و اهتمام بی نظیر هیأت رئیسه دانشگاه پیام نور موفق شدیم طرح های عمرانی را در استان به نتیجه برسانیم  تا برگ زرینی دیگر در سند افتخارات دانشگاه پیام نور درج گردد.
اویسی در پایان با اشاره به دیگر پروژه های آماده بهره برداری داشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: ساختمان اداری و آموزشی واحد راسک، سوله چندمنظوره ورزشی مرکز چابهار، مجتمع فرهنگی و مسجد مرکز ایرانشهر و مجموعه ورزش های ساحلی مرکز زاهدان با مجموع متراژ 3925 مترمربع و اعتباری بالغ بر 45میلیارد و 700میلیون ریال طرح های عمرانی قابل افتتاح این دانشگاه در دهه مبارک فجر امسال می باشد.
 
انتهای پیام//


کد مطلب: 427317

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427317/چهار-طرح-عمرانی-دانشگاه-پیام-نور-استان-دهه-فجر-امسال-افتتاح-می-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir