در حاشیه راهپیمایی22بهمن عنوان شد؛

شعار "مرگ بر آمریکا" نماد استکبار ستیزی ملت ایران است/ استقلال و آزادی نعمت انقلاب اسلامی است

22 بهمن 1395 ساعت 13:18

امام جمعه شهرستان سرباز در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در راسک، استقلال و آزادی کشور را از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد.


به گزارش پاپایا، حضور مردم ولایتمدار و متدین شهرستان سرباز در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات این شهرستان افزود.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، ضمن تقدیر از حضور حماسه‌ساز مردم ولایت‌مدار شهرستان سرباز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: امروز مردم شهرستان سرباز با حضور پر  شور خود، همگام و متحد با سایر نقاط ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند تا بار دیگر برگ زرینی بر کارنامه پر افتخار خود بیفزایند.
وی افزود: این حرکت تاریخ ساز مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی به جهانیان ثابت کرد که این ملت تا اخرین نفس از آرمانهای والای انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.
امام جمعه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن سالروز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان و روز نمایان شدن نعمت بزرگ الهی بر ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: اگر ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران از وابستگی‌ها نجات پیدا نمی‌کرد امروز در چنگال استثمار و استعمار غرب گرفتار بود و هیچ گاه نمی‌توانست نبوغ و استعداد خود را نمایان ساخته و نام ایران را در جهان پرآوازه کند.
وی خاطرنشان کرد: هر آنچه که امروزه این ملت دارند از برکت انقلاب اسلامی است که تداوم ندای آزادی خواهی ملت ایران در 22بهمن 57 است که باعث شده ایران به عنوان قدرت اول منطقه و جزیره امنیت در همه بحران های جهانی باشد.
 

 
شعار "مرگ بر آمریکا" هیچگاه فراموش نخواهد شد
 حجت الاسلام علی بامری نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان سرباز در راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: این حضور باشکوه ملت شریف ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه نقشه ها دشمنان نظام را نقش بر آب کرده  و امیدهای استکبار جهانی را نبود کرد.
وی ادامه داد: حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی22بهمن، نشان دهنده این واقعیت است که این عزیزان نیز به درک درستی از آرمان های انقلاب رسیده و با اراده پولادین و روحیه انقلابی خواهان استقلال کشورشان هستند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز به شعارهای استکبار ستیزی مردم اشاره کرد و افزود: شعار "مرگ بر آمریکا" یعنی مرگ بر استکبار جهانی، مرگ بر زر، زور و تزویر، یعنی مرگ بر حمایت از رژیم های کودک کش ، یعنی تداوم مبارزه و ایستادگی این ملت در برابر آمریکا، شعار "مرگ بر آمریکا" به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت شریف ایران هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.
 

 
شکستن ابهت پوشالی استکبار از نعمات مهم انقلاب است
سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اهمیت حضور پرشور ملت در مراسمات ملی، اظهار داشت: :دشمن برای آنکه مردم را از انقلاب و ولایت دور سازد جنگ اقتصادی را شروع کرد است ولی حضور پرشور مردم در همین 22 بهمن هاست که به استکبار جهانی نشان می دهند قرار نیست که این ملت از انقلاب و آرمان های خود دست بردارند.
وی در ادامه افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گنج‌های گران‌بهایی است که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده است و ما امروز به خاطر این انقلاب است که از این نعمات بزرگ برخوردار هستیم.
فرمانده سپاه شهرستان سرباز با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن، بیان کرد: امروز مردم شهرستان سرباز با حضور پرشور و انقلابی خود و با سردادن شعارهای کوبنده «الله اکبر» ، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به جهانیان ثابت کردند که همواره در راه حمایت از انقلاب و رهبری ثابت قدم واستوار هستند.
 
 
انتهای پیام//


کد مطلب: 427325

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427325/شعار-مرگ-آمریکا-نماد-استکبار-ستیزی-ملت-ایران-استقلال-آزادی-نعمت-انقلاب-اسلامی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir