امام جمعه اهل سنت سرباز؛

پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگار جمهوری اسلامی و مایه عزتمندی ملت ایران است

13 اسفند 1395 ساعت 12:38

امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: استقامت در برابر ظلم، پیروی از ولایت فقیه و قدم گذاشتن در مسیر زندگی شهدا از پایه های عزتمندی جامعه ایران است.


به گزارش خبرنگار پاپایا، مولوی عنایت الله رسولی زاده در خطبه‌های نماز جمعه دهستان مینان سرباز، گفت: پیامبر(ص) می‌فرمایند که هر عبادت صالح و خوبی در تقوا جمع شده است.
وی با بیان اینکه هر انسانی که تقوا داشته باشد سایر عبادات وی پذیرفته است، بیان کرد: متأسفانه هستند افرادی که رشوه‌خواری ودزدی می کنند، ربا می‌دهند، با اعمالی چون قاچاق موادمخدر و منابع ملی کشور به همه مردم ضربه وارد می کنند و حتی به راحتی دروغ می گویند و هنوز هم فکر می‌کنند که ثواب برای آن‌ها نوشته می‌شود.
امام جمعه اهل سنت سرباز با تأکید بر اینکه انجام این اعمال جز نابودی دنیا و آخرت این افراد هیچ سودی برای آنان ندارد، افزود: مومنان باید توجه داشته باشند که اعمال نیک خود را با انجام چنین گناهانی نابود نکنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم سرباز سالهاست که پیش پیگیر دفن شهدای گمنام در این  شهرستان هستند، اظهار داشت: بلاخره پس از سالها انتظار، شهرستان سرباز نیز میزبان پیکر مطهر 3شهید گمنام دفاع مقدس خواهد شد.
مولوی رسول زاده خاطرنشان کرد: فردا پیکر متبرک 3 شهید گمنام دفاع مقدس در راسک تشییع  می شود و وظیفه همه مردم شهرستان سرباز است که با حضور پرشور در این مراسم با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کنند.
وی با بیان این مطلب که امروز سنگرهای دشمنان مشخص نیست، گفت: امروز دشمنان این ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر موقعیتی برای ضربه وارد کردن به ما استفاده می کنند اما ما می توانیم همچون دفاع مقدس، با کمک گرفتن از شهدا و پیروی از مقام معظم رهبری، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
امام جمعه اهل سنت دهستان مینان سرباز در پایان استقامت در برابر ظلم، پیروی از ولایت فقیه و قدم گذاشتن در مسیر زندگی شهدا را از پایه های عزتمندی جامعه ایران دانست و تصریح کرد: اگر انسان در برابر فکر و ظلم استقامت داشته باشد خداوند نیز او را عزت و سربلندی می رساند.
 
انتهای پیام//


کد مطلب: 427444

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427444/پیروی-ولایت-فقیه-رمز-ماندگار-جمهوری-اسلامی-مایه-عزتمندی-ملت-ایران

استال پرس
  https://www.estalpress.ir