در همایش طلایه داران وحدت عنوان شد؛

وحدت مذاهب باعث نابودی استکبار و دشمنان اسلام می‌شود

23 اسفند 1395 ساعت 16:01

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز گفت: وحدت میان وحدت مذاهب اسلامی باعث نابودی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده مسلمین خواهد شد.


به گزارش پاپایا، سرهنگ محسن ادبی اردکانی در همایش طلایه داران وحدت در شهرستان سرباز با اشاره به آیات و روایاتی در مورد اتحاد و یکپارچگی مسلمانا، اظهار داشت  :برای رسیدن اسلام به جایگاه‌های اصلی و متعالی خود باید مسلمانان دست به دست هم داده و با پرداختن به مشترکات دینی، همواره در مسیر صراط مستقیم حرکت کنند.
وی افزود: بی شک اگر امروزه خوبی‌ها و جلوه‌های ارزشی در تاریخ زندگی بشریت به چشم می خورد مرهون تلاش‌های پیامبر عظیم‌الشان اسلام و اهل بیت ایشان است و مانیز که پیروان این بزرگان هستیم باید با حفظ وحدت در تعالی ارزشهای انسانی و اسلامی قدم برداریم.
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز با تأکید بر اینکه وحدت مسلمان همواره موجب حنثی کردن توطئه های دشمنان شده است، خاطرنشان کرد: عمل به سیره پاک پیامبر اسلام(ص) و پیروی از قوانین اسلامی بر همگان امری واجب و عینی است.
وی پیامبر اسلام(ص) را نقطه محوری اسلامیت و عامل وحدت اسلامی دانست و گفت: قرآن کریم نیز بسیاری از دردهای اجتماعی را معرفی کرده و برای هرکدام نیز نسخه‌ای دارد  که میتوانیم با مراجعه به آن و نگاه ویژه به مشترکات دینی، علاوه بر افزایش وحدت، نقشه های شوم دشمنان اسلام را نقش بر آب کنیم.
 
نقش علما در تقویت وحدت بسیار مهم است
فرماندار شهرستان سرباز نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر نقشه های شوم دشمنان، بیان داشت: یکی از مواردی که در قرآن کریم به آن تاکید فراوان شده موضوع حفظ وحدت، اخوت، همدلی و برادری است.
وی افزود: با نگاهی گذرا به سیره نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت ایشان(ع) خواهیم فهمید که این بزرگان دین مبین اسلام همواره  بر وحدت و همدلی مسلمانان تاکید فراوانی داشته ومسلمانان را به شدت از تفرقه و اختلاف نهی کرده‌اند.
حمید الدین یوسفی با بیان اینكه همه مذاهب اسلامی جز امت واحده اسلامی هستند، گفت: رسالت علمای دین در وضعیت كنونی جهان اسلام این است كه بر تحكیم وحدت مسلمانان تاكید كنند و همواره آماده مقابله با تفرقه افکنان و دشمنان وحدت امت اسلامی باشند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه دشمنی استكبار جهانی با شخصیتی ، ملتی یا رهبری خاص نیست، تصریح کرد:  دشمنی آنها با اسلام و قرآن و به معنای واقعی کلمه مسلمین بوده و همواره نیز به دنبال رسیدن به این هدف شوم خود هستند.
انتهای پیام//


کد مطلب: 427497

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427497/وحدت-مذاهب-باعث-نابودی-استکبار-دشمنان-اسلام-می-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir