فرمانده انتظامی شهرستان سرباز؛

لزوم همکاری شهروندان با پلیس/محموله 200میلیونی قرص ترامادول و شربت متادون در سرباز کشف شد

23 اسفند 1395 ساعت 14:06

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: با اشراف اطلاعاتی و همکاری شهروندان، محموله 200میلیونی قرص ترامادول و شربت متادون در سرباز کشف شد.


سرهنگ سیامک مرادی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به کشف محموله بزرگ قرص ترامادول و شربت متادون قاچاق در سرباز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی شهرستان، کاراگاهان پلیس آگاهی و گشت انتظامی " پل سرباز" از جابه جایی یک محموله قرص ترامادول و شربت متادون قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس مطلع شدند.
وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سرباز با اشراف اطلاعاتی، اتوبوس حامل این محموله قاچاق را شناسایی و توقیف کردند و پس از بازرسی از آن 18 هزار و 800 عدد قرص ترامادول و 15 هزار و 200 بطری شربت غیرمجاز متادون را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش داروهای غیرمجاز کشف شده 200 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.
وی در پایان با درخواست از مردم برای پرهیز از خرید هر نوع داروی غیرمجاز، تصریح کرد: شهروندان باید داروهای مورد نظر خود را با تجویز پزشک و فقط از داروخانه‌های معتبر خریداری کنند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف و خریدوفروش غیر مجاز دارو، مراتب را با استفاده از شماره 110 پلیس با ما درمیان بگذارند.
انتهای پیام//


کد مطلب: 427501

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427501/لزوم-همکاری-شهروندان-پلیس-محموله-200میلیونی-قرص-ترامادول-شربت-متادون-سرباز-کشف

استال پرس
  https://www.estalpress.ir