فروش نینتندو سوییچ در ژاپن طی چهار هفته اول بیشتر از پلی‌استیشن 4 در مدت مشابه بوده است

12 فروردين 1396 ساعت 22:30

نینتندو سوییچ طی چهار هفته اول عرضه خود در ژاپن، فروشی بیشتر از کنسول پلی‌استیشن 4 در چهار هفته اول عرضه خود داشته است.


به گزارش پاپایا، تا ۲۸ مارچ مصادف با ۶ فروردین، کنسول نینتندو سوییچ به تعداد ۷۸،۴۴۱ به فروش رسیده است و این در حالی است که هفته قبل، این کنسول فروشی معادل ۴۹،۹۱۳ واحد داشته است. این کنسول به طور کلی فروشی معادل ۵۱۹،۵۰۴ واحد در تمامی کشورها داشته است. 
 
نینتندو سوییچ در چهار هفته اول عرضه خود در ژاپن تعداد ۴۳۹،۸۱۰ فروش داشته است و برای رسیدن فروش کنسول پلی‌استیشن 4 به نیم میلیون، هشت هفته طول کشید!
 
با این حال، کنسول پلی‌استیشن 4 تا به امروز پرفروش‌ترین کنسول نسل هشت است و تا ماه ژانویه ۲۰۱۷، فروشی معادل ۵۳.۴ میلیون داشته است. در این تعداد، ۴.۶ میلیون آن متعلق به کشور ژاپن است.
 
نینتندو هنوز گزارشی از فروش کنسول سوییچ ارائه نداده است اما به گفته برخی منابع، کنسول نینتندو سوییچ تا ۱۵ مارچ مصادف با ۲۵ اسفند فروشی ۱.۵ میلیونی داشته است.
 
این کنسول در دو روز اول عرضه خود در بریتانیا تعداد ۸۰،۰۰۰ واحد ارسال کرده است و در سه روز اول عرضه خود در ژاپن، تعداد ۳۲۹،۱۵۲ واحد ارسال کرد. نینتندو سوییچ در دو روز اول خود در بازار آمریکا، فروشی بیشتر از تمامی کنسول‌های نینتدو داشته است.
 
در ژاپن، سال مالی در ۱ آوریل مصادف با ۱۲ فروردین به پایان می‌رسد و نینتندو برنامه دارد تا گزارش فروش خود را در ۲۷ آوریل مصادف با ۷ اردیبهشت منتشر کند.


کد مطلب: 427559

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427559/فروش-نینتندو-سوییچ-ژاپن-طی-چهار-هفته-اول-بیشتر-پلی-استیشن-4-مدت-مشابه-بوده

استال پرس
  https://www.estalpress.ir