امام جمعه اهل سنت سرباز؛

حفظ وحدت رمز پیروزی امت اسلامی/ مهمترین سلاح در برابر توطئه دشمنان، اخوت و برادری است

25 فروردين 1396 ساعت 12:50

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: همه توطئه ها دشمنان برای تضعیف کشورهای اسلامی و نابودی دستاوردهای مسلمین است.


به گزارش پاپایا، مولوی عنایت الله رسولی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه مینان سرباز با تاکید بر اینکه برای مسئولان کشور در هر سمتی که باشند افتخاری بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد، گفت: تقریبا یک ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است و ثبت نام پرشور داوطلبین شوراها و ریاست جمهوری، نوید برگزاری یک انتخابات حماسی دیگر برای مردم و مسئولین است.
وی افزود: مردم همواره باید به مسئولان اعتماد کنند و در حفاظت از دستاوردهای انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنند و مسئولان نیز همچون همیشه خدمت صادقانه به مردم و پایبندی به آرمانهای انقلاب  را سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه اهل سنت سرباز در ادامه با اشاره به آیات و روایاتی درباره لزوم وحدت، بیان کرد: قرآن کریم همه مسلمانان را یک امت واحده خوانده و در آیات بیشمار و روایات زیادی از نبی مکرم اسلام به این مهم اشاره شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروزه برخی رویدادها موجب تفرقه مسلمانان شده است و این باعث شده تا وظیفه ما علما برای حفظ این وحدت سنگین تر شود چراکه نهادینه کردن زمینه های برادری از پایین ترین سطوح جامعه بر عهده ماست.
رسولی زاده با اشاره به نقش مهم روحانیان در مقابله با فتنه‌انگیزی دشمنان، افزود: استکبار جهانی و کشورهای غربی همچنان در صدد توطئه و ایجاد اختلاف و شکاف بین ما مسلمانان هستند و با بزرگ نمایی اختلافات قومی و مذهبی و از سوی دیگر با مسلح کردن گروه های تندرو سنی و شیعه در کشور های مختلف برادران مسلمان را به جان هم انداخته اند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه همه  توطئه ها دشمنان برای تضعیف کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: برای ایجاد وحدت اسلامی، همه ما باید عوامل اختلافی چون تنگ نظریها ،احساسات آنی، تحریک پذیری، تعصبات قومی و پیروی از هواهای نفسانی را کنار گذاشته و همواره وحدت و برادری را به عنوان رمز پیروزی امت اسلامی در نظر داشته باشیم.
انتهای پیام//


کد مطلب: 427622

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427622/حفظ-وحدت-رمز-پیروزی-امت-اسلامی-مهمترین-سلاح-برابر-توطئه-دشمنان-اخوت-برادری

استال پرس
  https://www.estalpress.ir