فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند؛

دزد حرفه ای موتورسیکلت در چنگال پلیس/ کشف اموال مسروقه در مخفیگاه سارق سابقه دار

28 فروردين 1396 ساعت 12:28

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند گفت: سارق حرفه ای موتورسیکلت در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.


حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت در شهرستان قصرقند، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر، بررسی این موضوع مهم و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قصرقند قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قصرقند با تلاش شبانه روزی و بکارگیری گشت های نامحسوس و اقدامات خاص پلیسی یک نفر از سارقان سابقه دار و حرفه ای موتورسیکلت را شناسایی و پس از انجام  هماهنگی های لازم قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری این سارق شدند.  
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به کشف هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی از متهم، بیان کرد: این سارق در بازجویی صورت گرفته و پس از مشاهده مستندات پلیسی،  به 7 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر اعتراف کرد.  
وی ادامه داد: این متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
نوری در پایان با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت قاطع خواهد بود، تصریح کرد: از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امینتی و انتظامی مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس بتواند در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل شود.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 427649

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427649/دزد-حرفه-موتورسیکلت-چنگال-پلیس-کشف-اموال-مسروقه-مخفیگاه-سارق-سابقه-دار

استال پرس
  https://www.estalpress.ir