سرگئی برین موسس گوگل در حال کار روی یک کشتی پرنده سری است

7 ارديبهشت 1396 ساعت 14:12

موسسان گوگل شخصیت های بسیار پیچیده ای هستند و همان طور که قابل حدس است، بسیار ثروتمند نیز هستند. لری پیچ که یکی از موسسان مشترک گوگل است مشغول کار روی پروژه ای است که شامل یک خودروی پرنده است و اگر گزارشی که به تازگی منتشر شده صحت داشته باشد، سرگئی برین یکی دیگر از موسسان مشترک آلفابت نیز مشغول کار روی پروژه ای است که خارج از چتر حمایتی گوگل است و ظاهرا او قصد ساخت یک کشتی پرنده را دارد.


جای تعجب نیست که موسسان مشترک گوگل مشغول پیشبرد پروژه هایی باشند که تحت حمایت آلفابت نیستند. همان طور که با خبر هستید، آلفابت شرکت مادر جدیدی است که گوگل و سایر شرکت های تابعه تحت نظارت آن فعالیت می کنند.
 
به گزارش بلومبرگ، پروژه برین شامل یک کشتی پرنده است که در یک آشیانه هواپیمای اجاره ای در مرکز Ames Research Center در حال ساخت است. ظاهرا یکی از مدیران قبلی ناسا به نام Alan Weston مسئول مدیریت این پروژه است.
 
هنوز مشخص نیست که هدف برین از ساخت یک کشتی هوایی چه است. با توجه به اینکه هزینه پیشبرد چنین پروژه ای احتمالا بسیار زیاد خواهد بود، انتظار می رود که برنامه ریزی و چشم انداز گسترده ای داشته باشد اما در حال حاضر این دیدگاه با عموم مردم به اشتراک گذاشته نخواهد شد.


کد مطلب: 427708

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427708/سرگئی-برین-موسس-گوگل-حال-کار-روی-یک-کشتی-پرنده-سری

استال پرس
  https://www.estalpress.ir