فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر؛

قاتل فراری دستگیر شد/ اختلافات خانوادگی انگیزه قتل مرد 39ساله نیکشهری

13 ارديبهشت 1396 ساعت 11:57

فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر گفت: قاتل فراری که پدر یک خانواده را در برابر دیدگان وحشت زده فرزندانش به قتل رسانده بود در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.


سرهنگ غلامرضا بزی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری یک قاتل فراری در نیکشهر، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی از یک حمله مسلحانه در ‌تاریخ 26 فروردین ماه سال جاری در یکی از روستا‌های شهرستان نیکشهر که منجر به مرگ پدر 39 ساله یک خانواده و مجروح شدن سه فرزند وی شده بود بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر با تشریح صحنه جنایت، گفت: با تحقیقات اولیه مشخص شد که قاتلان این جنایت پس از وقوع قتل با يک دستگاه پرايد از صحنه جرم متواری شده اند.
وی ادامه داد: اقدامات تخصصي پليس براي شناسايي متهمان در اولین ساعات پس از جنایت آغاز شد و ماموران پليس در تحقیقات تخصصي و ميداني، توانست هویت قاتلان را شناسایی کرده و سر نخ‌هايي از حضور متهم اصلی این پرونده در یکی از روستاهای اطراف نیکشهر به دست آوردند.
بزی خاطرنشان کرد: کاراگاهان پليس روز گذشته در یک عملیات ضربتی این متهم 60 ساله را در مخفیگاهش به همراه سلاح استفاده شده در قتل دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تخصصی، به انجام قتل با همکاری سه فرزندش اعتراف کرد است، تصریح کرد: متهم اختلاف خانوادگی را انگیزه قتل عنوان کرده است که تلاش‌های پلیس برای دستگیری سایر متهمان با تمام توان ادامه دارد.
 
 
انتهای پیام//
 


کد مطلب: 427842

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427842/قاتل-فراری-دستگیر-اختلافات-خانوادگی-انگیزه-قتل-مرد-39ساله-نیکشهری

استال پرس
  https://www.estalpress.ir