روحانی در بخش پایانی مناظره:

همه اموالم در اختیار قوه قضاییه است/ در تهران فقط یک خانه دارم

22 ارديبهشت 1396 ساعت 22:51

روحانی گفت: ما همه اموال‌مان در اختیار قوه قضائیه است الان شما دارید ریا کاری می‌کنید. من اگر در تهران خانه‌ای بیشتر دارم مال شماست. شما اگر برای زمین خیلی ناراحت هستید به طرقبه هم رسیدگی کنید ببینید که بستگان شما چکار کردند.


به گزارش پاپایا، به نقل از  خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی در بخش پایانی مناظره گفت: بعضی از نکات را اصلا مایل نیستم بیان کنم اما مجبورم به ملت شریف ایران بیان کنم. من اگر پرونده سال 84 آقای قالیباف که دست من بود و نگذاشتم پرونده بشود و دعوا کردم با بعضی‌ها در دبیرخانه که نباید کسی مطلع شود. من اگر آن مردانگی را نکرده بودم الان شما اینجا ننشسته بودید. شما طرحت که لوله کردن بود می‌گفتید که بگذارید من این دانشجویان را ظرف 2 ساعت لوله می‌کردم اگر ما جلوی شما نمی‌ایستادم الان همه دانشگاههای ما پراز لوله بود.
 
ما همه اموال‌مان در اختیار قوه قضائیه است الان شما دارید ریا کاری می‌کنید. من اگر در تهران خانه‌ای بیشتر دارم مال شماست. شما اگر برای زمین خیلی ناراحت هستید به طرقبه هم رسیدگی کنید ببینید که بستگان شما چکار کردند.
 
نکته‌ای برای آقای رئیسی، هر تهمتی می‌خواهید بزنید شما قاضی هستید دست‌تان باز است هر کاری می‌توانید بکنید می‌توانید همه علما را دستگیر بکنید اما تقاضا دارم خواهش می‌کنم که امام رضا را برای مردم بگذارید حزبی نکنید، امام رضا افتخار همه ایرانیان و شیعیان و مسلمانان است. اگر نبات و پارچه سبز می‌خواهید برای روستاها بفرستید جلوی آن را بگیرید بگذارید برای بعد از انتخابات. این نهادهای امنیتی و انقلابی که برای شما می آورند از کجا می آورید؟
 
نکته‌ای با مردم ایران: ما در برابر تحریم‌ها ایستادیم و شکستیم و ما پی ام دی که هر روز می‌توانست جنگ ایجاد کند از بین بردیم. من آمادگی دارم در 4 سال بعد غیر از تحریم‌ها آماده دارم همه تحریم‌ها را بردارم و عزت و منفعت ایران را به ملت ایران بازگردانم. مردم ما عهد بستیم که از رکود خارج شویم و به رشد اقتصادی برسیم که رسیدیم. ما عهد بستیم که به رکود تک رقمی برسیم. کشاورزان عزیز ما تعهد دادیم که در گندم خودکفا شویم که شدیم.
 
ما بر همین راهمان ادامه خواهیم داد ما آبهای مرزی را به سرزمین‌مان برگردانیم و امسال مردم غرب کشور با این آب زراعت خواهند کرد. ما برای نجات کشور قدم برداشتیم مردم ما با هم توانستیم که جلوی خشک شدن دریاچه ارومیه را بگیریم اگر این اقدام دولت یازدهم نبود امروز دریاچه ارومیه خشک شده بود و یک طوفان می‌توانست 14 میلیون جمعیت را تحت تاثیر قرار بدهد.
 
مردم من قول دادم که به خانواده‌های شهدا توجه بیشتری کنم معوقات از سال 84 تا الان پرداخت شد. عهد من با شما راستگویی و صداقت است.


کد مطلب: 427895

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427895/همه-اموالم-اختیار-قوه-قضاییه-تهران-فقط-یک-خانه-دارم

استال پرس
  https://www.estalpress.ir