طغیان رودخانه های فصلی سیستان و بلوچستان/برخی محورهای مواصلاتی استان مسدود شد+تصاویر

23 ارديبهشت 1396 ساعت 17:41

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان از مسدود شدن محورهای مواصلاتی نیکشهر به بنت و چاهان به زرآباد در اثر طغیان رودخانه های محلی این مناطق خبر داد.


به گزارش پاپایا، در پی بارندگی‌های دیروز و امروز در سیستان و بلوچستان، برخی از رودخانه‌های فصلی شهرستان های جنوبی این استان طغیان کردند که موجب مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی این مناطق شد.
 

 
در همین رابطه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار کرد: بر اثر بارندگی های جمعه، محورهای مواصلاتی نیکشهر به بنت و چاهان به زرآباد در اثر طغیان رودخانه های محلی مسدود شده است.
ایوب کرد، ادامه داد: بارش شدید باران دیروز و دیشب در روستای "زیربانداد" بخش "لاشار" شهرستان نیکشهر موجب مسدود شدن راه ارتباطی فنوج به اسپکه شده بود که با تلاش ماموران راهداری و دیگر سازمان های مربوطه، در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.
 
لازم به ذکر است که بارندگی عصر روز گذشته منجر به جاری شدن موقتی سیلاب در روستای "کجدر" شهرستان سرباز شده و مناطقی از شهرستان‌های سراوان، مهرستان، نیکشهر، سیب و سوران، قصرقند، بزمان، سرباز و خاش را نیز فرا گرفت.
 

بارندگی در شهرستان قصرقند

بارندگی در سراوان

بارندگی در نیکشهر

مسدود شدن محور فنوج- اسپکه
 
انتهای پیام//


کد مطلب: 427945

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427945/طغیان-رودخانه-های-فصلی-سیستان-بلوچستان-برخی-محورهای-مواصلاتی-استان-مسدود-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir