در جلسه تعامل با معتمدین قصرقند عنوان شد؛

استفاده از ظرفیت معتمدین برای حفظ امنیت/ سران طوایف نقش مهمی در برگزاری پرشور انتخابات دارند

25 ارديبهشت 1396 ساعت 4:05

فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند کمک گیری از ظرفیت معتمدان محلي و علماي ديني را در برقراری امنیت اثر گذار خواند و بر استفاده از توان آنان در ارتقاء امنيت اجتماعي و برگزاری انتخابات، تاکيد کرد.


به گزارش پاپایا، نشست صمیمی فرمانده انتظامی قصرقند با معتمدین و ریش سفیدان این شهرستان در راستای تعامل راهبردی در برقراری نظم و امنیت انتخابات برگزار شد.
سرهنگ حمید نوری در این جلسه با تاکید بر این مطلب که امروز در مقوله برقراری امنيت جامعه، كمك و همفكري بزرگان ،متنفذین و ریش سفیدان بسیار اثرگذار است، اظهار کرد: ما در گذشته بارها این تجربه را داشته ایم که هرگاه  در مشكلات عديده اجتماعي علما، بزرگان و سران طوایف وارد عمل شده و با ما همکاری کردند، پلیس به راحتی توانسته است تا موضوعات را بررسی و حل و فصل کند.
وی افزود : همکاری شما بزرگان و سران طوایف در راستای اجرای قانون، رعایت مقررات و آگاه سازی عمومی بسیار مهم و سازنده خواهد بود.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به انتخابات و نقش بزرگان و سران طوایف در برگزاری پرشور و در آرامش این حماسه ملی، بیان کرد: شرکت در انتخابات تکلیفی همگانی برای همه ملت ایران است چراکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، نشانه مشروعیت نظام در بین مردم و پیامی روشن برای استکبار جهانی و همه ی بدخواهانی است  که برای ضربه زدن به آرامان های انقلاب اسلامی دست به هر اقدامی می زنند.
وی همچنین به نقش مثبت بزرگان و ریش سفیدان در راستای همکاری با پلیس برای تامين نظم و امنيت انتخابات اشاره کرد و گفت: پليس برای برقراری نظم و امنیت در حماسه بزرگ انتخاباتی ملت ایران، تدابير ويژه اي انديشيده است اما باید گفت که مهمترین نکته برای موفقیت در این ماموريت مهم، همکاری و همراهی بزرگان ،ریش سفیدان و معتمدین محلی است تا با هدایت مردم و دعوت آن ها به رعایت قانون و مقررات، شهروندان را از انجام اقدامات خودسرانه ، غيرمتعارف و غيرقانوني در هر يک از مراحل انتخابات بازمی دارند.
نوری در پایان با تقدیر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی، تصریح کرد: خدمتگذاران ملت شریف ایران در لباس نیروی انتظامی افتخار دارند که همواره در کنار مردم و در خدمت شهروندان هستند و امید است تا مردم نیز همچون همیشه در انتخابات پیش رو همکاری مستمر و لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.  
 
انتهای پیام//
 


کد مطلب: 427989

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427989/استفاده-ظرفیت-معتمدین-حفظ-امنیت-سران-طوایف-نقش-مهمی-برگزاری-پرشور-انتخابات

استال پرس
  https://www.estalpress.ir