در نشست صمیمی با فرمانده انتظامی قصرقند عنوان شد؛

شیعه و سنی آماده خلق حماسه ای دیگر/شرکت در انتخابات، ادای دینی به شهداست

25 ارديبهشت 1396 ساعت 3:24

شهردار قصرقند گفت: وظیفه هر ایرانی است تا با شرکت در انتخابات، دین خود را به این انقلاب ادا کنند.


به گزارش پاپایا، سرهنگ حميد نوري در دیدار با شهردار قصرقند با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی و ترویج قانون مداری در جامعه، اظهار داشت: شهرداری ها به عنوان يک نهاد اجتماعي، نقش مهمی در ترویج فرهنگ قانون مداری در جامعه ایفا می‌کنند و با تبلیغات هدفمند می توانند گامي بسيار موثری در امر ترويج این ارزش در میان شهروندان داشته باشد.
وی افزود: تلاشگران نیروی انتظامی به عنوان حافظان ارزش هاي انقلاب اسلامي توانسته اند با جانفشاني و از خودگذشتگي کارنامه درخشاني را در تمامي حوزه هاي ماموريتي از خود ارائه دهند و همواره آماده اند تا در انجام برنامه های فرهنگی با سایر نهاد های دولتی همکاری کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند با اشاره به اهمیت انتخابات و برگزاری توام با شور و امنیت این حماسی ملی، بیان کرد: تامين امنيت انتخابات یکی از مهمترين وظایف و برنامه هاي نيروي انتظامي است که با همکاري ساير دستگاهاي مرتبط با يک برنامه ريزي منسجم به سرانجام خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه پليس در برخورد با جرايم و تخلفات، داراي عزمي جدي است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره برقراری امنيت شهروندان را به عنوان اصلي ترين وظيفه خود می داند.  
نوری تصریح کرد: هدف نیروی انتظامی آسايش مردم و برگزاري انتخاباتي در امنيت کامل و عاري از هرگونه بي نظمي و بي قانوني است و در این راستا  تمام توان خود را در تامين امنيت منطقه، آرامش و آسايش شهروندان به کار خواهد برد.
 
مردم با شرکت در انتخابات دین خود را  به انقلاب ادا کنند
عبدالخلیل پربار نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش شبانه روزي پليس در راستای حفظ آرامش و امنيت شهروندان، اظهار کرد: شهرداري قصرقند نيز سعي دارد تا با تمام توان در انتخابات پيش رو همکاري لازم را با پليس داشته باشند تا مردم در سايه امنيت کامل بتوانند با حضور حداکثري پاي صندوق هاي راي حماسه اي ديگر را رقم بزنند.
شهردار قصرقند امنیت را مهمترین نعمت هر جامعه دانست و افزود: امنیت، آرامش و آسودگی خیالی که همه ملت ایران دارند حاصل تلاش های شبانه روزی همه نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اینک وظیفه هر ایرانی است تا با شرکت در انتخابات، دین خود را به این انقلاب ادا کنند.
 
انتهای پیام//
 


کد مطلب: 427990

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427990/شیعه-سنی-آماده-خلق-حماسه-دیگر-شرکت-انتخابات-ادای-دینی-شهداست

استال پرس
  https://www.estalpress.ir