امام جمعه اهل سنت نیکشهر:

چشم دشمنان به آرای ملت ایران دوخته شده/حضوردر انتخابات برای همه اقشار واجب است

28 ارديبهشت 1396 ساعت 14:54

امام جمعه اهل سنت نیکشهر گفت: چشم دشمنان به انتخابات ایران دوخته شده و حضور همه ملت در این حماسه ملی واجب و لازم است.


مولوی عبدالحمید جعفری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات به عنوان اوج مردم سالاری دینی، نقطه قوت انقلاب اسلامی ایران است به گونه ای که بالاترین مقام اجرایی کشور که همان رئیس جمهور است با رای مستقیم مردم انتخاب می شود.
وی افزود: از دیگر نکات زیبای انتخابت این است که هر فرد ایرانی بر اساس قانون اساسی یک رای داشته و تفاوتی میان رهبر، رئیس جمهوری، پزشک، کشاورز یا کارگر نیست.
امام جمعه بخش آهوران شهرستان نیکشهر با تاکید بر اینکه داشتن حق رای در نظام جمهوری اسلامی ایران به معنی مساوات و برقراری عدالت اسلامی است، بیان کرد: لازم است تا عموم ملت از هر قوم، قبیله و قشری در انتخابات شرکت کرده و بهترین فرد را برای مقام ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا انتخاب کنند.
وی در ادامه رعایت امانتداری، دیانت، دلسوزی و پیگیری مشکلات را از خصوصیت های کاندیدای اصلح دانست و خاطرنشان کرد: حل مشکلات بیکاری، توسعه و آبادانی مناطق محروم با اختصاص اعتبارات ویژه و رونق اقتصادی از مهمترین خواسته های مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
جعفری  در پایان تصریح کرد: نامزدهای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری باید با مردم باشند و درد و مشکلات آنان را پیگیری و رفع کنند و همچون برخی از کاندیداهای ادوار گذشته تنها شعارهای زیبا ندهند.
 
انتهای پیام//


کد مطلب: 428004

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428004/چشم-دشمنان-آرای-ملت-ایران-دوخته-شده-حضوردر-انتخابات-همه-اقشار-واجب

استال پرس
  https://www.estalpress.ir