در گفت و گو با علمای اهل سنت عنوان شد؛

ملت ایران برنده اصلی انتخابات/نامزدهای منتخب به شعارهایشان عمل کنند

30 ارديبهشت 1396 ساعت 13:46

علمای اهل سنت شهرستان سرباز با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، مردم را پیروز واقعی حماسه29 اردیبهشت دانستند.


مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه پیروز واقعی انتخابات مردم بودند، اظهار داشت: ملت ایران با حضور چشمگیر در انتخابات بار دیگر حماسه ای بزرگ و ماندگاری در تاریخ کشور را خلق کرده و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.
وی افزود: پیام انتخابات برای دوستان انقلاب اسلامی نمایشی از وحدت و بصیرت سیاسی، و برای دشمنان همچون مشتی محکم بر دهان زیاده خواهان و استکبار جهانی بود.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با تقدیر از حضور همه اقوام و اقشار مختلف مردم در انتخابات، بیان کرد: منتخبین ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید قدردان آرای مردم بوده و برای حل مشکلات آنان با تمام قوا تلاش کنند.
وی ادامه داد: در زمان تبلیغات انتخاباتی هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شعارها خاصی داشته و قول هایی به ملت ایران داده شد که امید است منتخبین به وعده های خود عمل کرده و تا پایان دوره چهارساله انجام وظیفه خود آن شعارها را از یاد نبرند.
رسولی زاده در پایان با اشاره به اینکه مسئولین خدمت گذاران ملت هستند، تصریح کرد: مسئولین باید بدانند که هرچه دارند از این مردم است و همانگونه که ملت به میدان آمده و از نظام حمایت کردند آنان نیز در پاسخ به این شکوه حضور، با تمام قدرت در خدمت آنان بوده و برای تحقق خواسته های این مردم همیشه در صحنه تلاش کنند.
 
شعارهای انتخاباتی نامزدها نباید فراموش شود
مولوی الله داد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تبریک به منتخبین شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری، اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات نشان دهنده علاقه این مردم نسبت به انقلاب و سرنوشت آنهاست.
وی انتخابات ایران را اوج مردم سالاری دینی دانست و افزود: شکوه حضور همه اقوام و اقشار مختلف مردم در انتخابات و مشارکت برای ساختن آینده کشور، بالاترین حماسه ای است که مردم یک کشور می توانند خلق کنند.
امام جمعه اهل سنت راسک خاطرنشان کرد: کاندیداهای منتخب باید قدردان این حضور میلیونی بوده و با تکیه بر ایمان، شجاع، صداقت، اصول انقلاب و رهنمود های مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف کشور سهیم باشند.
وی با تاکید بر اینکه وعده ها و شعارهای انتخاباتی نامزدها نباید فراموش شود، بیان کرد: افراد منتخب باید به وعده های خود عمل کرده و همواره به یاد داشته باشند که خدمت گذار این ملت هستند و باید با همه توان به مردم و انقلاب خدمت کنند.
رئیسی در پایان با تقدیر از حضور همه اقوام و اقشار در انتخابات، تصریح کرد: پیروز واقعی انتخابات مردمی بودند که همچون همیشه با شکوه و اقتدار به میدان آمده و با وجود گرمای هوا و مشکلات فراوان، در صف های طولانی شعب اخذ رای حاضر شدند و حمایت خود را از انقلاب و رهبری اعلام کردند.

انتهای پیام//


کد مطلب: 428008

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428008/ملت-ایران-برنده-اصلی-انتخابات-نامزدهای-منتخب-شعارهایشان-عمل-کنند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir