امام جمعه اهل سنت سرباز:

امام خمینی(ره) سند هویتی انقلاب اسلامی/ شرکت در مراسم۱۴خرداد یکی از واجبات و فرائض ملی است

10 خرداد 1396 ساعت 12:09

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: حضور حداکثری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران در مراسم14خرداد یکی از واجبات و فرائض ملی است.


مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره)  سند هویت و تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ابعاد شخصیتی و روحانی امام راحل بسیار گسترده است به گونه ای که امروزه بسیاری از ملت‌های مسلمان و دیگر ملل آزادی‌خواه جهان خود را مدیون روشنگری‌های امام راحل میدانند و راه مبارزه ایشان را همچون نقشه راهی برای ایستادگی در برابر استکبار قرار داده اند.
وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی امام خمینی(ره) افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه انسانی فقیه، مجتهد، فیلسوف، مدرس حوزه و فردی انقلابی و مجاهد بود که با اخلاق نیکو و صداقت در رفتار و کردار باعث جذب میلیونی مسلمین جهان شد.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز رهبری امام خمینی(ره) را باعث ممکن شدن، غیر ممکن ها دانست و گفت: حکومت دست نشانده شاه و حامیان استکباری وی هرگز تصور نمیکردند که ملت ایران بتوانند با تکیه بر قدرت ایمان و همبستگی مبتنی بر رهبری امام خمینی(ره) به قرن ها استبداد و ظلم پایان دهند تا امری مثل انقلاب اسلامی به دست امام ممکن شود.
رسولی زاده تجلیل از شخصیت امام خمینی(ره) را یکی از واجبات و فرائض دانست و بیان کرد: حضور حداکثری مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان سرباز در مراسم یادبود 14 خرداد، باعث میشود تا بار دیگر با آرمان های امام راحل  تجدید پیمان کرده و قدردانی خود را نسبت به خدمات ارزشمند امام راحل به ملت ایران و نظام اسلامی به نمایش بگذاریم.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428128

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428128/امام-خمینی-ره-سند-هویتی-انقلاب-اسلامی-شرکت-مراسم۱۴خرداد-یکی-واجبات-فرائض-ملی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir